لبیک مردم به رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه سیاسی

انتخابات 24 خرداد که سبب تحقق حماسه سیاسی در کشور نشانه لبیک مردم ایران اسلامی به خواست رهبر معظم انقلاب بوده و منتخب ملت می بایست این عهد که بر گردنش نهاده شده است را با تمام تلاش به مقصد برساند.
کد خبر: ۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵ - 16June 2013

لبیک مردم به رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه سیاسی

خبرگزاری دفاع مقدس خلق حماسه سیاسی را به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک گفته و پیروزی های آینده کشور را نتیجه این حضور حماسی ملت ایران می داند.


خلق چنین حماسه ای که تمامی متفکران غرب و شرق را انگشت به دهان گذاشته است، جز با تدبیر رهبری عالی قدر نظام میسر نبوده و ملت با حضور خود در صحنه انتخابات ریاست جمهوری به این خواسته مقام معظم رهبری لبیک گفتند. هوشمندی ملت ایران در درک شرایط زمان و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی در کمرنگ برگزار شدن انتخابات، سبب شد تا بار دیگر هزینه های هنگفت رسانه های غربی و لابی های صهیونیستی در مقابل عظمت و بالندگی ملت ایران سر تعظیم فرود آورند. غیرتی که انقلاب اسلامی را متولد کرد و در هشت سال دفاع مقدس با خون فرزندان این مرز و بوم از آن حراست نمود، می رود تا با شکست چندباره دشمنان به یک گفتمان جهانی تبدیل شود و این مهم محقق نمی شد مگر با رهنمودهای رهبر انقلاب امام خامنه ای عزیز و بیداری و بصیرت امت حزب الله .

خلق حماسه سیاسی قطعا دشمنان انقلاب را به عقب رانده و قدرت منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی را دوچندان می کند. ملت های عرب و تمام آزادگان جهان می بینند که می توان در مقابل استکبار ایستاد، نقشه های آن را نقش برآب کرد و همراه با رسالت دینی خود در مسیر پیشرفت قدم گذاشت. هرگام ملت پیشتاز ایران سبب دلگرمی تمام مظلومان جهان است برای ایجاد موجی جدید و بیداری گسترده در میان توده های ضجر کشیده ملل تحت سیطره استکبار و حاکمان دست نشانده.

از رئیس جمهور منتخب ملت انتظار می رود که با درک درست از جایگاه جمهوری اسلامی در میان امت مسلمان توجه به امور فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن و همچنین ترسیم مسیر پیشرفت برای ملل تازه بیدار شده اسلامی را در اولویت خود قرار دهد.

گفتمان امروز جهان، گفتمان فرهنگ است و افق رشد ملت ها را گروهی ترسیم می کند که در این باب حرفی داشته باشد. ما گمان نمی کنیم در جهان امروز انقلابی فرهنگی تر از انقلاب اسلامی رخ داده باشد و تجربه قرن های متوالی تمدن ایرانی اسلامی ما در سایه یکتاپرستی و دین داری امروز درمان تمام دردهای انسان قرن بیست و یکم است. مدیران جمهوری اسلامی امروز در هر سطحی وظیفه دارند که داعیه دار گفتمان و پیامبر انقلاب ایران برای دنیای سرشار از کفر و شرک باشند.

رئیس جمهور منتخب جناب حجت الاسلام دکتر حسن روحانی امروز شما در پیشگاه پروردگار بزرگ ، بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای و ملت قهرمان ایران مسئولید که اولا پاسدار خون شهدا باشید و ثانیا به آنچه که گفتید و مردم بواسطه آن به شما اعتماد کرده اند عمل کنید. عملکرد شما به نام انقلاب در تاریخ ثبت می شود و شما هرلحظه و شبانه روز در معرض نگاه مردمید و کلمه به کلمه صحبت های شما و قدم به قدمتان در معرض قضاوت ایشان است. باشد که ما همه امانت دار خوبی برای اعتماد ملت بزرگوار ، شریف و همیشه در صحنه ایران باشیم.


در پایان بر خود واجب می دانیم به منتخب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی تبریک بگوییم و از خداوند منان توفیق روزافزون ایشان را مسئلت نماییم.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار