پدافند غیر عامل پایدارترین روش های دفاع در مقابل تهدیدات دشمنان به شمار می رود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از پدافند غیر عامل به عنوان یکی از موثرترین و پایدارترین روش های دفاع در مقابل تهدیدات نام برد و بر تقویت آن در تمامی بخش ها تاکید کرد.
کد خبر: ۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲ - 16November 2013

پدافند غیر عامل پایدارترین روش های دفاع در مقابل تهدیدات دشمنان به شمار می رود

به گزرش خبرگزاری دفاع مقدس، عباداله اکبری در جریان بازدید از واحد صنعتی تولید کننده انواع تریلرهای جاده ای، کفی و تانکر مواد سوختی اظهار داشت: در شرایط فعلی برای مقابله با انواع تهدیدات آشکار و نهان دشمن، باید علاوه بر افزایش توان دفاعی و آمادگی نیروهای مسلح، کلیه ارکان و زیرساختهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور ضمن کاهش آسیب پذیری خود، از ایمنی و آمادگی لازم برخوردار گردند.


وی به ویژگیهای واحدهای تولیدی مذکور پرداخت و ادامه داد: این کارخانه اقدام به تولید واحدهای سیار نانوایی، آشپزخانه و اتاق فرماندهی و کنترل کرده که با توجه به قابلیت حمل این ماشین آلات به مکانهای مختلف و دارا بودن مخازن آب، سوخت و سیستم برق یکی از تجهیزات لازم و ضروری در زمانهای بحرانی هستند.
 

اکبری با اشاره به اینکه واحدهای سیار نانوایی از قابلیت پخت انواع نانهای فانتزی و لواش به صورت ریلی و تمام اتوماتیک برخوردار است؛ افزود: این خبازخانه های سیار ظرفیت تولید روزانه 1200 کیلوگرم انواع نان را دارد.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی یاد آور شد: این واحدها دارای ژنراتور، انبار آرد، مخازن آب با ظرفیت 1600 لیتر، مخازن سوخت و ... بوده که این تجهیزات قابل حمل با کشنده و انواع خودروهای سنگین است.


اکبری به ویژگیهای واحدهای آشپزخانه سیار و کارایی آن اشاره کرد و افزود: این واحدها با تمام تجهیزات لازم از قبیل یخچال، فریزر، منبع گاز، ژنراتور برق، آبگرم کن، دیگهای پخت غذا و غیره قابلیت پخت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ظرفیت 600 نفر در هر وعده غذایی را دارا میباشد که کارایی این تجهیزات در زمانهای بحرانی بسیار بالا است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار