سردار فرحی عنوان کرد

تسلیح نیروهای مسلح کشور به تجهیزات مدرن/ ورود قدرتمندانه ایران به بازارهای جهانی

معاون آماد و امور تحقیقاتی و صنعتی دفاعی وزارت دفاع گفت: تحویل به موقع محصول و کیفیت بالا مهم‌ترین اصل در وزارت دفاع برای تولید تجهیزات است، و با قدرت در حال ورود به بازارهای جهانی هستیم.
کد خبر: ۵۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ - 03August 2015

تسلیح نیروهای مسلح کشور به تجهیزات مدرن/ ورود قدرتمندانه ایران به بازارهای جهانی

به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سردار سرتیپ سید مهدی فرحی معاون آماد و امور تحقیقاتی و صنعتی دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در جریان بازدید قائممقام صدای جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران این حوزه از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت دفاعی وزارت دفاع، ضمن خوشآمدگویی به مدیران ارشد رسانه ملی، در سخنانی اظهار داشت: امروز وزارت دفاع با روحیه خوداتکایی، خودباوری و خداجویی مجموعهای از تجهیزات دفاعی مدرن را پس از تولید در اختیار نیروهای مسلح قرار میدهد.

وی با اشاره به تلاشهای متخصصان صنایع دفاعی برای بی اثر کردن تحریمها در این زمینه افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با  تحریمهای ظالمانه و محدودیتهای شدیدی که دشمنان و استکبار جهانی برای کشورمان بهوجود آوردهاند، با تلاش و پشتکار متخصصان کشورمان امروز بحمدلله تمام تجهیزات دفاعی مدرن، پیشرفته و کاملاً بومی ساخته شده و در اختیار نیروهای مسلح قرار میگیرد.

معاون آماد و امور تحقیقاتی و صنعتی دفاعی وزارت دفاع خاطرنشان کرد: تحویل به موقع محصول و کیفیت بالا مهمترین اصل در وزارت دفاع برای تولید تجهیزات است، و با قدرت در حال ورود به بازارهای جهانی هستیم.

سردار فرحی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از وضعیت سازمانهای تابعه وزارت دفاع ازجمله سازمان صنایع دفاع، هوافضا، صنایع الکترونیک، دریایی، جغرافیایی و صنایع هوایی گفت: امروز در بخش صنعت هوایی اورهال تمام هواپیماها با بهترین کیفیت انجام میشود و در بخش پهپادها نیز انواع پهپاد در حال حاضر توسط صنعت دفاعی در حال تولید است.

وی با بیان اینکه در سازمان صنایع دریایی ساخت ناوشکن جماران و دماوند و انواع زیردریایی و... با بهترین کیفیت و نصب به روزترین تجهیزات در حال انجام است، تاکید کرد: ناوشکن جماران و دماوند چندی پیش تحویل نیروی دریایی ارتش شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها