فرمانده سپاه بانه:

بازداشت یک عضو دیگر از عوامل ضدانقلاب/ جزئیات عملیات سپاه در بانه

فرمانده سپاه بانه گفت: در جریان عملیات روز گذشته علیه مزدوران ضد انقلاب در شهرستان مرزی سراوان ،۳ نفر از مزدوران ضد انقلاب به هلاکت رسیده و ۳ نفر نیز دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸ - 26October 2013

بازداشت یک عضو دیگر از عوامل ضدانقلاب/ جزئیات عملیات سپاه در بانه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ امیر اکبری فرمانده سپاه بانه در گفت و گو با تسنیم با اشاره به اینکه که عملیات موفقیتآمیز روز گذشته نتیجه همکاری تنگاتنگ مردم شهرستان بانه با سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای سپاه بوده است، اظهار داشت: مردم شهرستان بانه این اقدام را ضربهای بسیار مهم و تلافیجویانه در پاسخ به تحرکات اخیر مزدوران ضد انقلاب در منطقه میدانند.

اکبری از ورود یک تیم از عناصر ضد انقلاب در روز جمعه به منطقه استحفاظی بانه خبر داد و افزود: بلافاصله پس از ورود این تیم به بانه و اطلاع رسانی به جا و فوری مردم غیور این شهرستان به نهادهای امنیتی، تیم عملیاتی سرانجام در حملهای که ساعت 15:30 بعد از ظهر جمعه در بخش ننور شهرستان انجام شد، این تیم را منهدم کرد.

فرمانده سپاه بانه با بیان اینکه 3 تن از عناصر این تیم در درگیری با نیروهای سپاه به هلاکت رسیدند،تصریح کرد: 3 تن دیگر از عوامل مزدور ضد انقلاب نیز دستگیر شدهاند که هم اکنون در ردههای اطلاعاتی در حال گذراندن مراحل قانونی هستند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از عوامل ضد انقلاب در یک عملیات غافلگیرکننده جداگانه صبح امروز دستگیر شده است.

اکبری با تقدیر از اطلاع رسانی به موقع مردم و تأکید بر همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان(عج) با دلاور مردان سپاه در این عملیات، این موفقیت را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا و همه مردم انقلابی و غیور شهرستان بانه تبریک گفت.

وی با اشاره به شور و شوق وصفناپذیر مردم بانه در ارتباط با عملیات روز گذشته بیان کرد: مردم انقلابی بانه پس از به شهادت رسیدن 6 تن از فرزندان خود در دو هفته گذشته توسط مزدوران ضد انقلاب این اقدام را پاسخی مناسب به اقدام کور آنان در منطقه دانسته و در طومار و نامههای مختلفی قدردانی و حمایت همیشگی خود را از تأمینکنندگان امنیت اعلام کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار