دکتر علی دارابی خبر داد

"امید" یا "سروش" نام شبکه تلویزیونی دفاع مقدس

معاون سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: 35سریال جدید با موضوع دفاع مقدس در دستور کار سازمان صدا و سیما قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰ - 27October 2013

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دکتر علی دارابی معاون سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر مهم بودن فریضه تجلیل از خانواده شهداء ، رزمندگان و جانبازان اظهار داشت: ما نیاز داریم که فرهنگ دفاع مقدس را بازخوانی کنیم چرا که این فرهنگ بسیار پر برکت است و از برکات آن حیات طیبه انقلاب پدید آمد.

وی افزود: باز خوانی و روایت درست و مستند دفاع مقدس و آنچه در این عرصه گذشته است یکی از نیاز های اساسی عصر امروز است . با بازخوانی درست ارزشهای دفاع مقدس و انتقال این ارزشها به نسل جوان می توان آینده بسیار خوبی را برای ایران اسلامی رقم زد .

دکتر علی دارابی با اشاره به این موضوع که امسال توجه ویژه ای را به نقش پر اهمیت مهندسی جنگ داشتیم و به طور مفصل به این مهم پرداختیم، افزود: در پازل شبکه صدا و سیما جای شبکه ای که به موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بیداری اسلامی بپردازد بسیار خالی بود. برای بر طرف کردن این نقص ایجاد یک شبکه تلوزیونی که به طور دائم به بحث های فوق بپردازد را در دستور کار قرا دادیم .

 دارابی ادامه داد: این شبکه در آینده ای نزدیک با نام "سروش" یا "امید" آغاز به کار خواهد کرد. مدیران این شبکه موظف هستند برای تولید برنامه های جدید جلسات هم اندیشی و برنامه ریزی را به طور مستمر با فرزندان و خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار