از ساوان تا سراوان؛

پاسخی برای دلدادگان رابطه با آمریکا/ مگر کور باشیم و نبینیم

سر سروهای بلند شهدای ما بالاست که سرفرازانه و در عین اقتدار خود بدون توجه به همه لذات دنیوی و بی‌توجه به میز و مزایای دنیا جان خود را در عرصه دفاع از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم می‌کنند.
کد خبر: ۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶ - 28October 2013

پاسخی برای دلدادگان رابطه با آمریکا/ مگر کور باشیم و نبینیم

خبرگزاری دفاع مقدس - عقیل توحیدیان: شهادت هنر مردان خدا و پلی برای رسیدن به همه لذات اخروی و قرارگرفتن در رکاب ائمه هدی علیهم السلام است.

مسلمان حقیقی و پیرو برحق معبود، امروز با شنیدن خبر شهادت لالههای گلگون کفن این مرز و بوم در راه اعتلای کشور اسلامی و در راه صیانت از امنیت مردم ایران زمین دلی پر خون پیدا می کند.

این روز ها که همه جا صحبت از رابطه با آمریکا و برپایی خیمه دسیسه انگلیس است، انصار استکبار نیز دست در دست استکبار داده و دستان پلید خود را به خون جوانان پاک و انقلابی ایران سرفراز آلوده تر از دیروز میکنند.

هنوز چند روزی از شهادت پاسداران غیور کردستان در منطقه ساوان نمیگذرد و شهادت این شاهدان راستین مرزهای شرف و غیرت در هیاهوی رابطه با آمریکا و در جنجالی که توهین به ساحت امام خمینی(ره) از سوی عده ای از نزدیکان به امام راه انداخت گم شد.

خبر این گونه بود: پنج نفر از پاسداران سپاه بانه ظهر روز پنجشنبه 18 مهر ماه سال جاری در درگیری با ضدانقلاب در منطقه ساوان این شهرستان به شهادت رسیدند.

و داغ لاله های کردستان  هنوز بر تارک جانمان به سوز و گدازی جگرسوز مشغول بود که بار سنگین دیگری هیمنه قلبهایمان را فرو ریخت و آن خبر شهادت بزرگ مردان حافظ مرزهای شرقی کشور بود.

26 مهر ماه یاد آور برگ دیگری از جنایت فرزندان یزید بن معاویه و خونخواران ظالم بود که طی آن سند شهادت شهید شوشتری و یاران شهیدش با خون مقدسشان امضاء شد و اما ما نیز بدنبال مهیاسازی یادواره شهدای اقتدار نظام در ملارد بودیم که خبر شهادت 17 سیمرغ گلگون کفن را از رسانهها دریافت کردیم.

مردم شهیدپرور ایران اسلامی به گواهی تاریخ مستند خود همواره دستان پلید صهیونیسم جهانی و در ذیل آن آمریکا و انگلیس را پشت همه جنایات صورت گرفته علیه خود دیدهاند و اگر امروز عدهای به گمان این که شاید بتوانند نان را ارزان کنند به فکر مذاکره بر سر خون شهدا افتادهاند حساب آنها با خدا و همین مردم شهید پرور خواهد بود.

و مگر کور بوده باشیم که ندیده باشیم، همسران شهدایی را که سالهای عمر خود را با داغ همسران دلیرشان سپری کردند و جان و جوانی خود را به پای یادگاران شهدا گذاشتند.

آنجا که امام امت(ره) فرمود: ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، سر سروهای بلند شهدای ما بالاست که سرفرازانه و در عین اقتدار خود بدون توجه به همه لذات دنیوی و بی توجه به میز و مزایای دنیا جان خود را در عرصه دفاع از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم میکنند.

و اما برقراری دوباره رابطه با آمریکای جنایتکاری که پاسخ خندههای مذاکره کنندگان کشورمان در سازمان ملل را با تشخیص خود یافته DNAمی دهند و جام باستانی تقلبی هدیه داده و به سادگی ما می خندند و امروز نیز همچون گذشته تاریخ با حمایت مالی و نظامی از گروه های تروریستی به جنایات خود پرونده ای دیگر اضافه می کنند، کاری عبث است.

روباه پیر نیز در این میان با حمایتهای اطلاعاتی خود راه را برای متجاوزان به مرز پرگهر ایران باز نموده و از هرگونه تلاش در راه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور ما مضایقه نمیکند به برپایی لانهای سیار میاندیشد که بتواند حضور خود را در کشور شهدا تثبیت کند.

اما همه دلدادگان رابطه با استعمار و استکبار بدانند :

هنوز عرصه این راه مرد می طلبد             و خاک دشت جنون اهل درد می طلبد

به صبح روشن فردا طلیعه از خون است        به اهل خاک بگو جنس شیعه از خون است

نظر شما
پربیننده ها