مدیر بررسی و تایید محتوای محصولات فرهنگی سپاه قدس گیلان خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی تایید محتوای محصولات فرهنگی بسیج در نواحی گیلان

مدیر بررسی و تایید محتوای محصولات فرهنگی سپاه قدس گیلان، از برگزاری کارگاه آموزشی تایید محتوای محصولات فرهنگی بسیج در نواحی خبر داد و گفت: بالا بردن سطح توانمندی و آشنایی با قوانین و مقررات از اهداف دوره است.
کد خبر: ۵۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴ - 17August 2015

برگزاری کارگاه آموزشی تایید محتوای محصولات فرهنگی بسیج در نواحی گیلان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، سرهنگ پاسدار رسول عزیزینژاد در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس، به تشریح علل و عوامل برگزاری کارگاههای آموزشی در سطح گسترده پرداخت و آن را عاملی برای سلامت محصولات تولیدی و ورودی درون و برون سازمانی سپاه و بسیج عنوان کرد.

وی در ابتدا معنا و مفهوم تایید محتوا را صحه گذاشتن بر محتوای یک اثر فرهنگی تبلیغی براساس سیاستهای برنامهای و ضوابط تخصصی توسط مرجع قانونی و ذیصلاح قبل از چاپ و تولید و توزیع نشریات و فعالیتهای فرهنگی دانست.

مدیر بررسی و تایید محتوای محصولات فرهنگی سپاه قدس گیلان در ادامه هدف از برگزاری کارگاههای آموزشی در نواحی مقاومت بسیج را بالا بردن سطح توانمندی و آشنایی هر چه بیشتر فرماندهان، مدیران عقیدتی و نظارت و مسئولین فرهنگی حوزههای مقاومت با قوانین و مقررات و سیر انجام کار در این خصوص دانست و افزود: امروزه حجم وسیعی از فعالیتهای فرهنگی در ردههای مختلف سپاه و بسیج در حال انجام است که نیاز به نظارت محتوایی و کنترل دارد.

عزیزینژاد در ادامه افزود: اصلیترین وظیفهی مسئولان دفاتر تایید محتوا در ردهها را، نظارت تخصصی بر نشریات، کتابها، برنامهها و مناسبتهای فرهنگی دانست و یادآور شد: عرصه نشر، همواره در میان مخاطبان جایگاه ویژهای دارد به گونهای که حتی توسعه رسانههای دیداری و شنیداری نیز نتوانسته از اعتبار و اهمیت آن بکاهد.

وی خاطرنشان کرد: این نظارتها به منظور جلوگیری از انتشار متون، نشریات و کتب بیهدف، کماثر، بیبرنامه، تکراری و غیر ضروری و ایجاد ضمانتهای لازم برای کنترل مجاری تغذیه فکری بسیج در تولید و انتشار صورت میگیرد.

مدیر بررسی و تایید محتوای محصولات فرهنگی سپاه قدس گیلان در پایان خاطرنشان کرد: در این کارگاهها حداقل 450 نفر در 19 ناحیه سراسر استان شرکت و با مقررات، دستور العملها و مهارتهای لازم را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها