بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد به مناسب سالروز بازگشت آزادگان

صلابت آزادگان، نشانه ایستادگی ملتی بزرگ است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد، به مناسب بازگشت آزادگان به وطن در تاریخ 26 مرداد سال 1369بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ - 17August 2015

صلابت آزادگان، نشانه ایستادگی ملتی بزرگ است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد به مناسب بازگشت آزادگان به وطن در تاریخ 26 مرداد 69 بیانیه  صادر کرد که در ادامه میخوانیم.

در این بیانیه آمده است: اسطوره های سلحشور وطن، آزادگان جان برکف، این شیرمردان عرصه نبرد حق علیه باطل که با استقامت و پایداری مثال زدنی خویش عزت، افتخار و عظمت را برای ایران و ایرانی به ارمغان آوردند، سرمایه های گران سنگ و جاودانه ای برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بشمار می آیند.

در ادامه بیانیه آماده است : 26 مرداد سال 1369 یکی از روزهای شورانگیز شیرین، خاطره انگیز و به یاد ماندنی تاریخ هشت سال دفاع مقدس، حماسه، پایداری و رشادت ملت قهرمان و سلحشور ایران است.

آزادگان سرافراز نماد مقاومت و ایثارگری ملت این هستند که در اوج مظلومیتی سفیران و مبلغان پیام استقامت و ظلم ستیزی ایران و ایرانی و فرزندان تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بودند.

آری! آنان از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند و خانوادههای معززشان نیز رنج فراق را ایثارگونه بر دوش کشیدند تا در چنین روزی انتظار به سر رسید و صبح وصال دمید.

دراین بیانیه تاکید شده است: صلابت آزادگان، نشانه ایستادگی ملتی بزرگ است که در طول تمام این سالها در برابر انواع و اقسام دشمنیها و توطئهها سر خم نکرده و خورشید ولایت را چراغ راه سعادت خویش قرار داده است.
آزادگان آمدند، همان طور که رفته بودند،سرو قامت و مقام، نستوه و استوار، امیدوار و دلاور با کوله باری از تجربه صبر و آزادگی تا دل های تفدیده مشتاقان و مومنان را از شوق وصال خود و آب حیات ایمان سیراب کنند.

 در پایان گفت شد : اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ایتان یزد  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزاگان سرافزار به میهن اسلامی را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، حضرت آیت الله العظمی خامنهای عزیز، آزادگان سلحشور و خانواده محترم آنان، کلیه ایثارگران انقلاب اسلامی و ملت قدرشناس ایران اسلامی به ویژه مردم دارالعباده یزد تبریک عرض نموده، سلامتی و توفیقات آنان را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار