تجلیل از غواص آزاده در مراسم تجلیل از آزادگان شرکت برق منطقه‌ای سمنان

در آیین تجلیل از آزادگان شرکت برق منطقه‌ای سمنان، از محمد رضا امینی، غواص آزاده جنگ تحمیلی تقدیر شد.
کد خبر: ۵۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ - 17August 2015

تجلیل از غواص آزاده در مراسم تجلیل از آزادگان شرکت برق منطقه‌ای سمنان

به گزازش خبرگزار دفاع مقدس از سمنان، همزمان با سالروز میلاد فرخنده کریمه اهلبیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) ودرآستانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور مدیر عامل و تعدادی از کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان از کارکنان آزاده این شرکت تجلیل به عمل آمد .

در این مراسم سرهنگ پاسدار، آزاده غواص محمد رضا امینی مسئول پیشین بسیج دانشجویی استان سمنان و مسئول فرهنگی شهرداری شاهرود ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان گفت : همدلی و همزبانی آزادگان در دوران اسارت عامل مهم استقامت و پایداری آنان بود.

وی به بیان خاطراتی از عملیات مقدماتی والفجر 8 و رشادت های رزمندگان و غواصان گردان اخلاص در عبور از خطوط مستحکم دشمن پرداخت و اظهار داشت : عبور غواصان خط شکن در عملیات والفجر 8 از رودخانه خروشان اروند ، برای دشمن بعثی ، حیرت انگیز و غیر قابل باور بود ،  ولی با ایثار و ایمان استوار رزمندگان اسلام این کار مهم به انجام رسید.

در ادامه بخش کوتاهی از مستند " ما 30 نفر بودیم " که بیان خاطرات تعدادی از غواصان گردان اخلاص و آزاده غواص ، محمد رضا امینی ، در عملیات والفجر 8 بوده و به کارگردانی روح ا.. فخرو که توسط حوزه هنری استان سمنان و همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان ساخته شده است ، پخش گردید .

همچنین ، بمناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه (س) یکی از مداحان به مدیحه سرایی  ومداحی در وصف کریمه اهلبیت (س) پرداخت و در پایان از 5 تن از آزادگان شرکت برق منطقه ای سمنان ، بنام های عباس قراچورلو ، حمید رضا قادری ، احمد اسلامی فر ، محمد رضا باقر نژاد و محمد ایمانی ، با اهداء لوح تقدیر تجلیل گردید.  

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است : "درود خداوند بر مردان دلیر، شورآفرینان عشق، مردانی مرد که در قهقهه مستانه و در شادی وصولشان، عند ربهم یرزقونند و سلام بر تو آزاده بزرگوار که با رشادت و ایثارگری در چشمه سار زلال رحمت الهی، زشتیها و کژیها را از روان خود پاک ساختی. همزمان با بیست و چهارمین  سالروز ورود آزادگان سر افراز به میهن اسلامی، به پاس بزرگداشت حضورتان در جبهههای حق علیه باطل و مقاومت و پایداری از ارزشهای اسلام و انقلاب اسلامی ایران، این روز عزیز را به شما تبریک عرض نموده ، از خداوند منان برای جنابعالی و خانواده محترمتان که همواره یار و یاورتان بوده اند آرزو ی سلامتی و توفیق را دارم.امید است با عنایت معبود بی همتا و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی موفق و موید باشید."

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار