خدام حرم رضوی امروز وارد دارالعباده یزد می‌شوند

مسؤل تشریفات جشنواره‌ زیر سایه خورشید، با اعلام خبر ورود خادمان اهل بیت(ع) به یزد افزود: مراسم استقبال نمادین از این عزیزان عصر امروز در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ - 17August 2015

خدام حرم رضوی امروز وارد دارالعباده یزد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، محمد ابراهیم رضایی مسؤل تشریفات جشنواره زیر سایه خورشید  با اشاره به ورود خدام حریم رضوی به یزد به مناسبت دهه کرامت گفت: انشالله با حضور این خدام عزیز از 27 مرداد ماه جشنواره بزرگ «زیر سایه خورشید» با 120 برنامه متنوع در سراسر استان آغاز می شود.

رضایی اظهار کرد: خدام اهل بیت امروز وارد دارالعباده یزد خواهند شد. به همین مناسب مراسم استقبالی نمادین عصر امروز و راس ساعت 18 از دروازه قرآن یعنی ورودی اصلی شهر به سمت امامزاده سید جعفر محمد(ع) برگزار خواهد شد.

مسؤل تشریفات جشنواره زیر سایه خورشید ضمن دعوت از عموم مردم دارالعباده برای حضور در این مراسم،  استقبال از خدام امام رضا(ع) را نمود عشق مردم یزد به خاندان عصمت و طهارت توصیف کرد و بیان داشت: به منظور تکریم هر چه بیشتر خدام اهل بیت برای استقبال از این عزیزان مراسم ویژه ای برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جمعی از موتورسواران با پیشانی بند و پرچم  خدام را از دروازه قرآن تا محل امامزاده سید جعفر همراهی می کنند.  در آستان مقدس امامزاده سید جعفر(ع) علاوه بر عموم مردم شهید پرور و عاشقان اهل بیت استان یزد نمایندگان 15 قشر پزشکان، اساتید، راه داران کارکنان اورژانس، پاسداران، کارکنان  نیروی انتظامی، ارتش، بسیج، طلاب، دانشجویان، دانش آموزان، بانوان خانواده شهدا و جانبازان به صورت مشخص حضور خواهند یافت.

رضایی گفت: این مراسم بعد از خیر مقدم گروهی از نوجوانان هیات انصار ولایت دارالعباده به خدام و زیارت امامزاده سید جعفر محمد(ع) و ادای احترام به مقام والای شهدا اتمام خواهد یافت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار