بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان به مناسبت ۲۶ مرداد

26 مرداد سال 1369 یکی از روزهای به یاد ماندنی تاریخ هشت سال دفاع مقدس است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان، با صدور بیانیه‌ای، ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ - 18August 2015

26 مرداد سال 1369 یکی از روزهای به یاد ماندنی تاریخ هشت سال دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از زاهدان ، متن بیانیه به شرح ذیل است:

با سلام درود به روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان هشت سال دفاع مقدس و آرزوی سلامتی برای جانبازان و آزادگان سر افراز میهن عزیزمان ایران.

26مرداد، سالروز  ورود مردانی است که با ایستادگی و مقاومت خود، دفتر زرین دفاع مقدس را زینتی مضاعف بخشیدند و در بند اسارت نیز دست از مجاهدت نکشیدند و قاصد آرمانهای آسمانی انقلاب و اسلام ناب شدند.و چه زیبا حضرت امام خامنهای (مدظلهالعالی) در وصف آنان فرمودند: شما در دوران اسارت شرایط سختی را گذراندید، اما در عین حال با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام، امام و انقلاب موجب افتخار و آبرومندی ملت خود در برابر دشمنان شدید.

26 مرداد سال 1369 یکی از روزهای شورانگیز شیرین، خاطره انگیز و به یاد ماندنی تاریخ هشت سال دفاع مقدس، حماسه، پایداری و رشادت ملت قهرمان و سلحشور ایران است.

صبر و بصیرت دو عامل بیبدیلی هستند که به بهترین شیوه در آزادگی این غیور مردان تجلی یافت و همین دو عنصر اساسی بود که چشم فتنه و فتنهگران را نیز کور کرد و شکی نیست که تامل در این مناسبت تاریخ انقلاب، یادآوری ضرورت حفظ بصیرت، صبر و استقامت است

بازگشت غرورآفرین  آزادگان  که پس از تحمل سالها شکنجه و دوری از عزیزان به شرف افتخار آزادگی نائل شدند .صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار و مباهات بود. این روز خجسته را به تمامی آزادگان ایران اسلامی تبریک عرض می نماییم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار