آزادسازی سوسنگرد برگ زرینی در دفاع مقدس

جلسه ستاد بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد در مازندران صبح امروز برگزار شد و طی آن علیرضا یونسی رستمی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اظهارداشت: آزادسازی سوسنگرد همچو برگ زرینی در دوران دفاع مقدس همواره از اهمیت زیادی برخوردار است.
کد خبر: ۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۹ - 27October 2013

آزادسازی سوسنگرد برگ زرینی در دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، یونسی رستمی به حضور ارزنده رهبر انقلاب در این حماسه بزرگ اشاره کرد و گفت: حضور رهبر انقلاب اسلامی از نکات بارز و مهم این نبرد بزرگ محسوب میشود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه با اشاره به یکدلی و وحدتی که مردم ایران برای حضور در دفاع مقدس داشتند، بیان داشت: تعامل مناسب ارتش و سپاه نشان از همدلی و هماهنگی در دفاع مقدس دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: باید از وحدت ایجاد شده در جنگ درس عبرت بگیریم و به ما ثابت شد که هر جا آهنگ وحدت و همدلی و تدبیر پیش آید، امید به پیروزی نیز ایجاد میشود.

یونسی رستمی تاکید کرد: اقدامات اثر گذار دفاع مقدس در نبرد حق علیه باطل را باید به نسل جدید ارائه دهیم و این نسل طلایی انقلاب اسلامی را از دریای بیکران بهرهمند کنیم.

این مسئول اضافه کرد: در بیان واقعیتهای دفاع مقدس باید تلاش کنیم آنچه در خور شان رزمندگان است را به جا آوریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در خاتمه دستگاههای اجرایی استان مازندران راخطاب قرار داد و افزود: سازمانهای دولتی استان مازندران همکاری مناسبی برای برگزاری مناسبتهای دفاع مقدس داشته باشند تاحقایق پنهان جنگ  با زبان شیوا در اختیار نسل جوان امروز قرار گیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار