مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد:

برگزاری اجلاسیه 10 هزار شهید مازندران در دی ماه

منصورعلی زارعی گفت: 12 هزار و 900 مازندرانی برای بازسازی سوسنگرد حضور داشتند و نیروهای این استان در سوسنگرد بیش از یک‌هزار و 688 واحد مسکونی را بازسازی کردند.
کد خبر: ۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۳ - 27October 2013

برگزاری اجلاسیه 10 هزار شهید مازندران در دی ماه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه آزادسازی سوسنگرد که صبح امروز در استان مازندران برگزار شد، منصورعلی زارعی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران اظهار داشت: بزرگترین رخداد فرهنگی استان ، برگزاری اجلاسیه 10 هزار شهید مازندران است که در دی ماه در این استان برگزار میشود.

زارعی با اشاره به اینکه مراسم گرامیداشت حماسه سوسنگرد دومین سال است که در استانهای کشور پیگیری میشود اظهار داشت:مدت زمانی که سوسنگرد در اختیار دشمن بود طولانی نبود ولی دشمن پس از سقوط سوسنگرد به دنبال سقوط اهواز بود.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران نقش رهبر انقلاب در عملیات آزادسازی سوسنگرد را بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: با درایت رهبر انقلاب این عملیات به خوبی انجام شد و اگر این عملیات اجرا نمیشد سرنوشت دیگر عملیات ها به خطر میافتاد.

وی در ادامه ابراز داشت: مردم مازندران از نخستین نیروها بودند که برای بازسازی سوسنگرد اقدام کردند.
زارعی با بیان اینکه 12 هزار و 900 مازندرانی برای بازسازی سوسنگرد حضور داشتند، اضافه کرد: نیروهای این استان در سوسنگرد بیش از یکهزار و 688 واحد مسکونی را بازسازی کردند.

وی در پایان تاکید کرد: باید زمینه ای ایجاد شود تا بازماندگان دوران دفاع مقدس در سوسنگرد تجلیل شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار