با حکم سرلشکر بسیجی دکتر فیروز آبادی؛

رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس منصوب شد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی حکمی سرکار خانم مریم مجتهد زاده لاریجانی را به ریاست سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس منصوب کرد.
کد خبر: ۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۰ - 28October 2013

رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس منصوب شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی حکمی سرکار خانم مریم مجتهد زاده لاریجانی را به ریاست سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس منصوب کرد. متن این حکم به شرح زیر است:

سرکار خانم مریم مجتهد زاده لاریجانی

 با اهداء سلام

با استعانت از خداوند سبحان شما را که از تجربه و دانش در امور زنان و دفاع مقدس برخوردارید به عنوان رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس منصوب می کنم.

امید است با توجه خاص که شایسته پیروان امامت و ولایت و دلسوختگان انقلاب اسلامی و سربازان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) است وظایف محوله را انجام دهید و در همه امور رعایت امانت و تقوی را بنمایید.

گفتنی است خانم مجتهدزاده پس از انقلاب اسلامی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مدرس سیاسی و امداد از بدو تاسیس تا سال 1360 درآمد و عضو شورای پذیرش دانشجویان پس از انقلاب فرهنگی دانشگاهها شد.

وی دولت دهم مشاور رئیسجمهور و رئیس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری بود که این مرکز در مرداد ماه 1392 به معاونت تبدیل شد و خانم مجتهدزاده بعنوان معاون رئیسجمهوری در امور زنان و خانواده منصوب شد.

مسئول اعزام نیروهای گروه پزشکی به جبهههای نبرد حق علیه باطل، مسئول انجمن اسلامی دانشجویان و کارکنان دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مدیریت در دبیرستانها و هنرستانهای آموزش و پرورش به مدت 16 سال، عضو هیأت مدیره انجمن حمایت از دیپلماتهای ربوده شده توسط صهیونیستها در لبنان و همچنین انتخاب وی به عنوان زن نمونه در سال 1385 درسوابق خدمتی خانم مجتهدزاده ثبت شده است.                         

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار