حجت الاسلام زنگی آبادی خبر داد:

تدارک نیروی دریایی سپاه برای برگزاری با شکوه طرح شهید فهمیده

طرح شهید فهمیده با شرکت صدها دانش آموز ۱۳ ساله در استان های ساحلی خلیج فارس و دریای عمان برگزار می شود.
کد خبر: ۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷ - 28October 2013

تدارک نیروی دریایی سپاه برای برگزاری با شکوه طرح شهید فهمیده

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام مهدی زنگی آبادی، مسئول روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در گفتگویی ضمن اعلام این خبر خاطر نشان کرد: طرح شهید فهمیده یکی از طرح های مهم و موفق سپاه است که به همت و ابتکار نیروی دریایی و مشارکت نیروی مقاومت بسیج و آموزش و پرورش امسال برای نهمین سال پیاپی به اجرا در می آید.

وی افزود: این طرح یک گام عملیاتی در جهت کادرسازی برای آینده انقلاب و سپاه است.
 
حجت الاسلام زنگی آبادی گفت: وجه تسمیه این طرح به رهروان شهید فهمیده به خاطر این است که این شهید ظرفیتی را پیدا کرد که حضرت امام(ره) از او به عنوان الگو و اسوه یاد کردند.

وی افزود: در این طرح اکثر دانش آموزان پسر ۱۳ ساله ساکن در جغرافیای مأموریتی نیروی دریایی سپاه در استان های ساحلی جنوب کشور، طی مراسمی به عضویت رسمی طرح پذیرفته شده و در ارتباطی که شکل می گیرد، با فرهنگ شهید فهمیده بیشتر آشنا می شوند.
 
مسئول روابط عمومی و تبلیغات نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: با اجرای چنین طرح هایی و حضور هوشمندانه و مقتدرانه نوجوانان، علاوه بر این که به آینده موضوعات امنیتی استان های جنوبی و مرزهای آبی کشورمان، توجه می شود، برای آینده سپاه نیز از همین طیف کادرسازی خواهد شد.

وی افزود: امسال بیش از ۲۰۰۰۰ نفر طی مراسمی که در بیش از ۵۰ شهر استان های ساحلی جنوب کشور برگزار خواهد شد به جمع اعضای طرح که در طی هشت سال اخیر عضو شده اند، خواهند پیوست.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار