سردار جزایری:

انتخابات دشمن را مأیوس‌تر و شکست خورده‌تر از همیشه کرد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انتخابات ۲۴ خرداد دشمن را مأیوس‌تر و شکست خورده‌تر از همیشه، در شوک ناشی از این حضور پرشور و گسترده قرار داده است.
کد خبر: ۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸ - 16June 2013

انتخابات دشمن را مأیوس‌تر و شکست خورده‌تر از همیشه کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و ستاد کل نیروهای مسلح با تمجید از حضور حداکثری و خیره کننده ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: حضور گسترده ملت عظیمالشان ایران در پای صندوقهای رأی با وجود عملیات روانی و هجمههای سنگین رسانههای وابسته به آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، دلدادگی ایرانیان به نظام و بیعت مجدد آنان با رهبر معظم انقلاب اسلامی را به منصۀ ظهور رسانید.


وی افزود: درحقیقت این حضور حماسی قبل از آنکه تعلق به نامزدهای محترم داشته باشد مهر تایید بر پایبندی ملت انقلابی و هوشمند ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی بشمار میرود.


سردار جزایری با اشاره به تلاش فراگیر و سرمایهگذاری هنگفت جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و خارجی و سناریوهای نظام سلطه و استکبار در القای شکاف بین نظام و ملت ایران و جلوگیری از برگزاری انتخابات پرشور و گسترده، تصریح کرد: این حضور کم نظیر، حماسه سیاسی موعود را خلق کرد و دشمن را در زمین توهمات و بافتههای ذهن شیطانی خود مات کرد. در واقع مردم با حضور خود نشان دادند که طرح ها و نقشههای دشمن را خواندهاند و تنها به آینده با عظمت خود که در آن استقلال، سربلندی و تکیه بر سرمایههای بومی و خودی در پناه آموزههای دینی و انقلابی تامین میشود، میاندیشند.


رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور، با بیان اینکه سناریوی تهدید، تحریم و تزویر دشمن نتوانست مانع تحقق حماسه سیاسی شود، مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات را در مقایسه با انتخابات مشابه در سایر کشورها بویژه کشورهایمدعی دموکراسی و رأی مردم، خارق العاده توصیف کرد و اظهار داشت: انتخابات روز گذشته دشمن را مأیوستر و شکست خوردهتر از همیشه در شوک ناشی از این حضور پرشور و گسترده قرار داده است.
 

سردار جزایری با بیاناینکه این حضور بالنده با ثبت در تاریخ، الهام بخش نسلهای آینده این کشور و مایه عبرت جهانیان خواهد بود، تصریح کرد: بیتردید قهرمان اصلی عرصه حماسه سیاسی و این رخداد تاریخی و ماندگار، ملت ایران است که با اقتدار به مولا و مقتدای خود مقام عظمای ولایت و رهبری انقلاب و بدون توجه به یاوه گوییهای جبهه ضد انقلاب و دشمنان قسمخورده و با الگوگیری از گذشته تاریخیخود به ویژه حماسه 8 سال دفاع مقدس رقم خورد.


وی تاکید کرد: انتخابات 24 خرداد، تودهنی محکم به یاوه گوییها و توهینهای دولت آمریکا و صهیونیستها به مردم ایران و نظام مبنی بر وجود تقلب، سانسور و عدم شفافیت در روند انتخابات، در ایران بود.
جزایری حضور گسترده آحاد مختلف مردم پایصندوقهای رأی را نشان دهنده استحکام سیاستهای کلان کشور و پایبندی ملت به اصول و ارزشهای حاکم بر سیاستهای داخلی و خارجی نظام به ویژه در مواجهه و برخورد با زیاده خواهیها و سیاست های استکبار جهانی برشمرد و گفت: این حضور نشان داد مردم ما از حقوق مسلم خود برابر زیاده خواهیهای دو سه کشور و رژیم خودخواه و یا نامشروع که خود را جامعه جهانی قلمداد میکنند، به هیچ وجه کوتاه نمیآیند.


معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، آزادی، شور، نشاط و امنیت را مقدمه و سرفصل حرکت جامعه به سمت تحقق حماسه اقتصادی دانست و تصریح کرد: با تحقق حماسه سیاسی، سپردن سکان مدیریت اجرایی کشور به فردی برآمده از رأی ملت عصر نوین رفاقت، وحدت و تعامل بین مسئولین نظام و مشارکت و همراهی ملت برای پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی آغاز خواهد شد.
جزایری افزود: برای آمریکا، انگلیس و صهیونیستها هیچ چیز خوشایندتر از عدم حضور مردم پای صندوقهای رأی یا بروز بداخلاقیهای گسترده در جریان انتخابات نبود که با بصیرت مردمی خلاف آن تحقق پیدا کرد.


وی در ادامه گفت: با پایان یافتن قطعی شمارش آراء و اعلام نتیجه نهایی و معرفی رییس جمهور منتخب ملت، کارنامه این دوره انتخابات مشابه سایر انتخابات های گذشته بسته شد و از این پس نامزدها و طرفدارانشان دست در دست یکدیگر باید فردای رو به جلو را رقم بزنند.


معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: همه مراقب باشند رقابت به اختلاف کشیده نشود، ملت ایران در برابر گرگهای درندهای همچون حکومت آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگر نیاز به وحدت، همدلی و همراهی دارد.


رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور اظهار داشت: همه کسانی که به خاطر رضای الهی و انجام وظیفه دینی و انقلابی و میهنی خود در عرصه انتخابات حضور یافتند، در پیشگاه خدای متعال پیروز انتخابات هستند.


وی در پایان با تبریک به رییس جمهور منتخب ملت اظهار امیدواری کرد: رییس جمهور آینده مبتنی بر شعارهای محوری خود از جمله رویکرد اعتدال و قانونگرایی با هدایتهای رهبری معظم انقلاب در چارچوب اختیارات قانونی و در تعامل و همکاری با سایر قوا و نیز بهره گیری از ظرفیتهای ملی در انجام وظایف خطیر خود موفق و دست آوردهای نوینی برای انقلاب اسلامی و کشور به ارمغان آورد.

نظر شما
پربیننده ها