همزمان با هفته پدافند غیرعامل؛

برپایی بیمارستان صحرایی شهدای خلیج فارس ‏در شهرستان تنگستان ‏

رئیس بسیج جامعه پزشکی ‏استان بوشهر گفت: بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر، بیمارستان صحرایی شهدای خلیج فارس شهرستان تنگستان را از ۶ تا ۹ آبان ‏ماه ۹۲ برگزار می گردد.‏
کد خبر: ۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹ - 28October 2013

برپایی بیمارستان صحرایی شهدای خلیج فارس ‏در شهرستان تنگستان ‏

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حسن ملکی زاده رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل، بیمارستان صحرایی منطقه تنگستان با شرکت 16 تیم تخصصی جراحی، اطفال، زنان و زایمان، چشم، پوست، گوش، حلق و بینی و دندانپزشکی، بیهوشی، داخلی، قلب، مغز و اعصاب، روانپزشکی، ارولوژی و نیز بخش های آزمایشگاه و رادیولوژی، داروخانه، اتاق عمل و علوم آزمایشگاهی تشکیل شد.

ملکی زاده افزود: هر روز 15 پزشک متخصص در 15 درمانگاه همزمان کار ویزیت بیماران را بر عهده خواهند داشت و مردم به طور رایگان ویزیت شده و از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه 90 متخصص در رشته های مختلف پزشکی در این بیمارستان به خدمت رسانی مشغول هستند، تصریح کرد: با فراخوانی که برای این متخصصان بسیجی انجام شد با استقبال زیاد این عزیزان مواجه شدیم.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر ضمن تقدیر از شبکه های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان، بیمارستان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مرکز جراحی حضرت قائم (عج) نیروی دریایی سپاه در برپایی این بیمارستان گفت: بیمارانی که نیاز به خدمات درمانی بیشتری دارند به سایر مراکز درمانی مجهزمرکز استان وشهرهای همجوار اعزام می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری این بیمارستان صحرایی، کلاسهای آموزشی بهداشت عمومی، محیط و تغذیه نیز با حضور کارشناسان این رشته ها برای مراجعین برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار