پروانه مرزبان:

در حق بزرگ مرد کوچک ظلم شد

تهیه کننده بزرگ مرد کوچک گفت : لازم است در اکران از فیلم های دفاع مقدس حمایت های لازم صورت پذیرد
کد خبر: ۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳ - 28October 2013

در حق بزرگ مرد کوچک ظلم شد

پروانه مرزبان تهیه کننده فیلم سینمایی بزرگ مرد کوچک در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن ابزار ناراحتی از اکران نامناسب فیلمش در سینماهای تهران اظهار داشت: متاسفانه فیلم ما در بدترین شرایط و به بدترین شکل ممکن اکران شد و تمام اینها به این دلیل صورت گرفت که فیلم ما دفاع مقدسی بود. الان تهیه کننده هایی که فیلم تجاری و دختر و پسری می سازند فیلمشان را با بهترین شرایط اکران می کنند.  

 وی افزود: بهای بلیطی که برای اکران دانش آموزی ما در نظر گرفته شده است یک سوم قیمت و بسیار اندک است با این حال آن استقبالی که انتظار می رفت از فیلم صورت نگرفت و با اینکه ما تاییدیه آموزش و پرورش را داشتیم مدارس همکاری لازم را با ما نکردند.

وی تصریح کرد: البته من مدارس را مقصر نمی دانم، آنها در اکران صبح شرکت نمی کنند چون نمی خواهند به درس بچه ها صدمه وارد شود، اگر این فیلم بعدالظهرها هم اکران می شد شرایط بسیار بهتری برای آن رقم می خورد.

مرزبان ادامه داد: امیدوارم که حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان پخش کننده فیلم ترتیبی اتخاذ کند تا این فیلم در شهرستانها به شکل بهتری اکران شود و حداقل در آنجا اکران بعدالظهر داشته باشد.  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار