حجت الاسلام والمسلمین بهرامی:

عصاره مأموریت های پلیس امر به معروف و نهی از منکر است

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان شریف ترین واجبات یاد کرد و گفت: به واسطه امر به معروف و نهی از منکر است که بقیه واجبات اقامه می شود.
کد خبر: ۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۲ - 31October 2013

عصاره مأموریت های پلیس امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در ایلام  از مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی یاد کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر بصورت جامع شدنی نیست مگر با پشتوانه و همکاری مردم این امر تحقق یابد .

این مقام مسئول ولایتمداری و در صحنه بودن را ویژگی بارز پلیس جامعه اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: پلیس ایران اسلامی با مردم و برای مردم است.

وی پلیس را پناهگاه و امین مردم دانست و گفت: اعتماد و پشتیبانی مردم از پلیس موجب اقتدار این نیروی مقتدر در جامعه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین  بهرامی، نیروی انتظامی را سازمانی برخاسته ازمردم و برای مردم دانست و تاکید کرد: نیروی انتظامی سازمانی است که از بطن مردم و برای خدمتگزاری به مردم است بنابر این نیازمند واقعی کمک و حمایت مردمی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش افتخار مردم ایران را داشتن فقیه  و مجتهدی دانا و بصیر در رأس حکومت دانست که هرگز از قدرت های شیطانی هراسی ندارد و این شجاعت خود را به جامعه تزریق می کند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در پایان گفت: نیروی انتظامی نقش آفرین در تمام کیان جامعه است و نقش آفرینی در پایدار شدن امنیت و ایجاد آرامش و آسایش خیال برای مردم فضا را برای رشد علمی، فناوری و دست یابی به دانش های نادر آماده می کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار