در دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه پاکستان؛

ایران استرداد سریع عوامل حادثه تروریستی سراوان را خواستار شد

سفیر ایران در اسلام‌آباد در دیدار با مسرور جون جوآ، معاون وزیر امور خارجه پاکستان اقدامات صورت گرفته توسط عوامل شرور و تروریست در منطقه مشترک مرزی سراوان را تشریح و شناسایی و استرداد عوامل مذکور در اسرع وقت را خواستار شد.
کد خبر: ۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۳ - 29October 2013

ایران استرداد سریع عوامل حادثه تروریستی سراوان را خواستار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سفیر ایران در اسلامآباد در دیدار با مسرور جون جوآ، معاون وزیر امور خارجه پاکستان اقدامات صورت گرفته توسط عوامل شرور و تروریست در منطقه مشترک مرزی سراوان را تشریح و شناسایی و استرداد عوامل مذکور در اسرع وقت را خواستار شد.

به دنبال شهادت تعدادی از مرزبانان نیروی انتظامی در منطقه مشترک مرزی سراوان و در پی اقدامات انجام شده از سوی وزارت خارجه، روز دوشنبه علیرضا حقیقیان، سفیر کشورمان در پاکستان با معاون وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.

بخش مطبوعات سفارت ایران در اسلام آباد اعلام کرد: در این دیدار سفیر کشورمان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته توسط عوامل شرور و تروریست در منطقه مشترک مرزی سراوان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در مرزبانی جمهوری اسلامی ایران شد، شناسایی و استرداد این عوامل در اسرع وقت را خواستار شد.

همچنین در این دیدار معاون وزیر امور خارجه پاکستان در امور کشورهای آسیای مرکزی نیز ضمن ابراز همدردی با دولت و مردم کشورمان حادثه مذکور را محکوم کرد و اطمینان داد: ارگانهای ذیربط پاکستان تلاش و همکاری کامل خود در مقابله با این اقدام تروریستی به عمل خواهند آورد.

نظر شما
پربیننده ها