ایران خواستار واکنش سازمان ملل در قبال حادثه تروریستی سراوان شد

ایران در نامه‌ای به رییس شورای امنیت سازمان ملل، خواستار واکنش فوری و متناسب سازمان ملل متحد در برخورد با اقدام تروریستی در سراوان شد.
کد خبر: ۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹ - 29October 2013

ایران خواستار واکنش سازمان ملل در قبال حادثه تروریستی سراوان شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمد خزاعی سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک، در نامهای به رییس شورای امنیت سازمان ملل، با اشاره به اقدام عناصر تروریست در به شهادت رساندن 14 تن از مرزبانان و مجروح کردن شش تن دیگر از آنها در نوار مرزی شهر سراوان خواستار واکنش فوری و متناسب شورای امنیت سازمان ملل در برخورد با این اقدام وحشیانه شد.

خزاعی در این نامه با اشاره به اینکه گروه تروریستی موسوم به جیشالعدل مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است، افزود: نشانهها حاکی از آن است که اقدام تروریستی جمعه 3 آبان این گروه خشونتطلب با نفوذ به مرزهای شرقی ایران صورت گرفته است.

سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل در این نامه به رییس شورای امنیت و اعضای آن یادآور شد که عکسالعمل متناسب شورای امنیت به این اقدام تروریستی از یکسو پیامی فوری برای این گروه تروریستی و حامیان آنها خواهد داشت که در زدن به چنین اعمال جنایتکارانه توسط هر گروه و در هر زمان و مکان تحمل نخواهد شد و از سوی دیگر موجب تسلای خاطر بازماندگان این اقدام وحشیانه خواهد شد.

خزاعی همچنین در این نامه آورده است: ایران مصمم است با اتخاذ کلیه اقدامات لازم این گروه تروریستی را به سزای عملش برساند و در این راستا از جامعه بینالملل و همسایگانش انتظار همکاری کامل تا تحقق این خواسته را دارد.

نظر شما
پربیننده ها