با حضور امیر سعیدی؛

همایش تجلیل از خانواده‌های شهدای پدافند هوایی حضرت معصومه(س) برگزار شد

همایش تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای پدافند هوایی حضرت معصومه(س) سه شنبه شب با حضور امیر سعیدی فرمانده پدافند هوایی شمال تهران در مجتمع اردویی ولایت قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ - 02September 2015

همایش تجلیل از خانواده‌های شهدای پدافند هوایی حضرت معصومه(س) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در همایش تجلیل از خانوادههای معظم شهدا و جانبازان و پرسنل برگزیده پدافند هوایی حضرت معصومه(س)، ابتدا سرهنگ شمسعلی اسدی فرمانده پایگاه، دهم شهریور سالروز تشکیل پدافند هوایی به تدبیر فرماندهی معظم کل قوا را تبریک و حضور میهمانان مراسم و پیشکسوتان نیروهای مسلح و خانوادههای آنان را خیرمقدم گفت.

سپس امیر سرتیپ دوم سعید سعیدی فرمانده پایگاه پدافند هوایی منطقه شمال تهران با اشاره به اینکه ماه ذی القعده به ماه امام رضا(ع) معروف است، حضور در این ماه عزیز در جوار حرم حضرت معصومه(س) را فرصتی مغتنم شمرد و اظهار داشت: نعمت ولایت و محبت اهل بیت(ع) و کسوت و لباس مقدس دفاع از مملکت اسلامی دو نعمت ذی قیمتی هستند که باید خداوند منان را به خاطر آن شاکر باشیم.

سعیدی افزود: باید به گونهای تلاش کنیم که مورد رضای خدای متعال باشد و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا را نصب العین خود قرار دهیم.

در ادامه این مراسم، خانوادههای معظم شهدا و جانبازان پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) و تعدادی از پرسنل برگزیده و فرماندهان سابق پایگاه با اهداء هدایایی تقدیر شدند.

اجرای مسابقه حضوری و برنامههای شاد و مفرح توسط امید عابدینی از هنرمندان کشور بخشهای دیگری از این مراسم بود.

از نکات قابل توجه در این مراسم، عرض ادای احترام امیر سرتیپ دوم سعید سعیدی به مادر شهید علیرضا بادی از شهدای پدافند هوایی بود. هنگامی که نام شهید توسط مجری مراسم خوانده شد و مادر شهید قادر به حضور در جایگاه برای دریافت هدیه ویژه خانواده معظم شهدا نبود، امیر سعیدی نزد وی حاضر شد و ضمن تقدیم هدیه، نسبت به مقام این مادر بزرگوار و فرزند شهیدش ادای احترام کرد.

"احمد حسینی" مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم، یدالله رباط جزی نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان قم و مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان، احمد بیطرفان معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، ولی الله تقی آغدیر مشاور استاندار قم در امور ایثارگران، اقدسی سرپرست موسسه مالی و اعتباری کوثر، حجج اسلام موسوی و سروش روسای عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه شمال تهران و حضرت معصومه(س) و جمعی از پیشکسوتان ارتش و خانوادههای پرسنل پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) از مسئولانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار