حضور کارگردان سریال شهید مهدی باکری (ره) در تبریز

احمد مرادپور کارگردان سریال شهید مهدی باکری، باحضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تبریز، با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس دیدار کرد.
کد خبر: ۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲ - 29October 2013

حضور کارگردان سریال شهید مهدی باکری (ره) در تبریز

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از تبریز، در این دیدار که با حضور سردار پورجمشیدیان (فرمانده سابق سپاه عاشورا)، سردار استوارآذر (مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجانشرقی) ، سردار کریمیان (فرمانده سپاه عاشورا) و جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس برگزار شد، سردار استوارآذر، با اعلام آمادگی کامل خود و مجموعه متبوع برای همکاری در ساخت سریال شهید مهدی باکری گفت: این ادارهکل هرگونه اسناد و مدارک ، فایلهای صوتی و تصویری موجود را که در این خصوص مورد نیاز باشد، در اختیار سازندگان این مجموعه قرار خواهد داد.


در ادامه این نشست، سردار پورجمشیدیان و سردار کریمیان گزارشی از فعالیتها و اقدامات صورتگرفته طی یک سال اخیر ارائه کرده و به بیان خاطراتی از شهید مهدی باکری پرداختند.


همچنین در جهت پیشبرد هر چه بهتر ساخت سریال شهید مهدی باکری ، تعدادی از پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس، به بیان توضیحات و نظرات خود در این خصوص پرداختند که با استقبال گرم و صمیمی کارگردان این مجموعه همراه شد.


این دیدار با مصاحبه تعدادی از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس درباره شهید مهدی باکری به پایان رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار