رزمایش فدائیان حریم ولایت-3/دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

استقرار نیروهای آماده به رزم و تست عملیاتی پهپادهای نهاجا در منطقه رزمایش

صبح امروز جنگنده های سنگین و سبک نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه یکان های پهپادی و دیگر یکان های شرکت کننده در منطقه رزمایش استقرار یافتند.
کد خبر: ۵۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ - 04September 2015

استقرار نیروهای آماده به رزم و  تست عملیاتی پهپادهای نهاجا در منطقه رزمایش

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه رزمایش، نیروهای آماده به رزم نهاجا جهت برگزاری پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت در مواضع عملیاتی خود مستقر شدند. بر اساس این گزارش این نیروها طی دو روز آینده به اجرای عملیات های آفندی و پدافندی خواهند پرداخت.

این گزارش می افزاید هواپیماهای F14، F4، F5، F7 SU24، MIG29، بوئینگ 707 ،بوئینگ 747، C130، صاعقه و انواع پهپادها و بالگردهای شنوک و 214 در این رزمایش به اجرای ماموریت های از پیش طراحی شده خواهند پرداخت.

شایان ذکر است پایگاه شکاری شهید نوژه همدان، پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز، پایکاه وحدتی دزفول، پایگاه شهید یاسینی بوشهر، پایگاه برادران دل حامد چابهار، پایگاه شهید عبدالکریمی بندر عباس، پایگاه شهید دوران شیراز و پایگاه شهید لشکری مهرآباد در این رزمایش بزرگ حضور دارند.

گفتنی است در دل این رزمایش، رزمایش های لایه به لایه ای نیز طراحی شده است که نیروها ضمن اجرای عملیات پدافندی و آفندی در برابر حملات متعارف و نا متعارف دشمن پدافند غیرعامل را نیز انجام می دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها