آیت‌الله دیرباز تاکید کرد

ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس نگاه ویژه مسئولان دانشگاه ها را می‌طلبد

رئیس دانشگاه قم بر نگاه ویژه روسا و معاونان آموزشی دانشگاه ها نسبت به ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس تاکید کرد.
کد خبر: ۵۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ - 07September 2015

ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس نگاه ویژه مسئولان دانشگاه ها را می‌طلبد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از قم، آیتالله عسگر دیرباز در نشست هماندیشی روسا و معاونان آموزشی و اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس دانشگاهها و مراکز آموزش عالی قم که در دانشگاه قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه ادبیات هشت جنگ تحمیلی برکات بسیاری برای جامعه داشته است تصریح کرد: بخشی از رشادتها و فداکاریهای در قالب واحد درسی برای دانشجویان تبیین و به عنوان سنت حسنه برای قرنهای آینده ماندگار میشود.

وی با اشاره به اینکه ارائه علوم دفاع مقدس در قالب واحدهای درسی میتواند نتایج بسیاری برای نظام اسلامی داشته باشد اضافه کرد: اساتید برجسته و توانمندی باید در این حرکت مشارکت داشته باشند تا بتوانیم بازتاب مناسبی را در دانشگاهها شاهد باشیم.

آیتالله دیرباز با بیان اینکه واحدهای درسی مذکور توسط وزارت علوم مورد تایید قرار گرفته است عنوان کرد: معاونان آموزش دانشگاهها و مراکز عالی باید نسبت به واحدهای درسی آشنایی با دفاع مقدس نگاه ویژه داشته باشند و این درس را با دیگر واحدهای درسی برابر قرار ندهند.

وی خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاهها به عنوان مدافعان ارزشهای دفاع مقدس با یاری شهدا در استمرار فرهنگ ایثار و شهادت موثر هستند و به خوبی در اجرای واحدهای درسی آشنایی با دفاع مقدس به رسالت شرعی خود عمل میکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار