السومریه نیوز؛

«الحشد الشعبی» عراق با «قانون گارد ملی» مخالفت کرد

گروه‌های داوطلب مردمی عراق امروز سه‌شنبه ضمن مخالفت با «قانون گارد ملی» آن را قانون شوم برشمرده مجلس نمایندگان را به عدم تصویب این قانون فراخواندند.
کد خبر: ۵۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸ - 08September 2015

«الحشد الشعبی» عراق با «قانون گارد ملی» مخالفت کرد

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از پایگاه السومریه نیوز، ابوطالب السعیدی از رهبران گردانهای حزبالله امروز سهشنبه طی سخنانی در یک کنفرانس ضمن قرائت بیانیه گروههای عضو بسیج مردمی تأکید کرد: پیرو پیگیری تلاش قدرتهای غربی کافر برای تأثیرگذاری بر اوضاع امنیتی و سیاسی، امروز میبینیم که بخش زیادی از قانون گارد ملی به سرنوشت بسیج مردمی و گروههای مقاومت مربوط است.

وی افزود: نمایندگان گروههای مقاومت و بسیج مردمی در عراق بهصراحت مخالفت خود را با این قانون که دشمنان این ملت سعی دارند دولت و پارلمان را برای تصویب آن تحت فشار قرار دهند، اعلام میکنند و از مجلس نمایندگان میخواهند تا قانون شومی که هیچ حمایتی از خونها، جانشفانیها، ایتام و همسران مبارزان بسیج مردمی و گروههای مقاومت به عمل نمیآورد، تصویب نکنند.

از جمله گروههای امضاکننده این بیانیه عبارتند از: گروه بدر، گردانهای حزبالله، عصائب اهل الحق، گردانهای امام علی(ع)، النجباء، لشگر صلاحالدین، گردانهای سربازان امام، گردانهای بابلیون، انصارالله الاوفیاء، جنبش سیدالشهداء(ع) و چند گروه دیگر.

بر اساس این گزارش، ریاست پارلمان عراق تصمیم گرفت که جلسه امروز را بهدلیل اختلافات بر سر قانون گارد ملی به فردا چهارشنبه موکول نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار