سرهنگ پاسدار دکتر نصرت‌الله سیف خبر داد:

دور دوم رزمایش‌های الی بیت‌المقدس در راه است

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین از آغاز برگزاری دور دوم مانورهای الی‌ بیت‌المقدس از نهم آبان‌ماه در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۲ - 29October 2013

دور دوم رزمایش‌های الی بیت‌المقدس در راه است

سرهنگ پاسدار دکتر نصرتالله سیف در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با تشریح رزمایش اهداف الی بیت المقدس گفت: ما در سال گذشته برای تقویت جنبه رزمی بسیج آموزشهایی برای مقابله تا تهدیدات سخت، نیمهسخت و نرم در سطح گردانهای بیتالمقدس، عاشورا و الزهرا(س) انجام دادیم.

وی افزود: به دنبال آن برای بخشی از سازمان رزم خود، رزمایشهایی با نام الی بیتالمقدس را با اسم رمز یا رسولالله(ص) در تمامی استانهای کشور برگزار کردیم.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به استقبال گردانهای رزمی از این رزمایشها تصریح کرد: ما نیز برای حفظ آمادگی گردانها، رزمایش سال 92 را با سه برابر سال قبل برنامهریزی و طی تقویمی از ابتدای امسال آموزشهایی را برای مقابله با انواع تهدیدات در گردانهای رزمی آغاز کردیم.

سرهنگ سیف با بیان اینکه رزمایشها از نهم آبانماه آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: در دور دوم رزمایشهای الی بیتالمقدس، گردانهای بیتالمقدس و عاشورا ویژه برادران و گردانهای کوثر و الزهرا(س) ویژه خواهران شرکت خواهند داشت.

وی با اشاره به ویژگی رزمایشهای امسال گفت: ما در سال قبل رزمایشها را به صورت استانی برگزار میکردیم اما امسال تصمیم بر این شد تا رزمایشها به صورت منطقهای به صورت همزمان در تمامی شهرهای پنج استان همجوار اجرا شود.

معاون عملیات سازمان بسیج افزود: در هر استان قرارگاهی تاکتیکی با نام حضرت امام هادی(ع) تشکیل شده و گردانها زیر نظر این قرارگاه عمل خواهند کرد. هر منطقه نیز زیر نظر قرارگاه مرکزی که در یکی از استانها شکل گرفته است به فعالیت خواهد پرداخت.

پدافند غیر عامل، امداد و نجات و مردمیاری، دفاع از کوی و برزن، عملیات ضد هلیبرن و دفاع از مراکز مهم و حساس از جمله عملیات و تاکتیکهایی است که در این رزمایشها اجرا خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار