تشکیل کارگروه تخصصی در کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس مازندران

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: برای نخستین بارکارگروه تخصصی در کمیته فرهنگی دفاع مقدس استان مازندران تشکیل شد.
کد خبر: ۵۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ - 14September 2015

تشکیل کارگروه تخصصی در کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس مازندران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عباس زارع معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تشکیل کارگروه تخصصی فرهنگی در کمیته فرهنگی دفاع مقدس استان خبر داد و اذعان داشت: با حضور نهادهایی همچون سازمان بسیج هنرمندان، سپاه کربلا، شورای هماهنگی تبلیغات، بسیج رسانه، حوزه هنری و جبهه فرهنگی خاتم الاوصیاء و با همراهی این اداره کل ، برای نخستین بار بحث ها و تبادل نظرات را در کارگروهی تخصصی گذاشته ایم که الحمدلله خروجی های بسیار مناسبی بدست داده است.

وی افزود: تصمیمات و مشاوره های دوستان در این کارگروه تخصصی منجر به تدوین برنامه های شاخصی شد که در هفته دفاع مقدس اجرایی می شود.

زارع اذعان کرد:چاپ بنر و پوستر ،دیدار با جانبازان قطع نخاعی استان، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای شاخص فرهنگی، اجرای تئاتر خیابانی با رویکرد دفاع مقدس بخشی از برنامه های شاخص این کمیته است.

وی همچنین گفت: مشارکت در همایش پیاده روی خانوادگی از مبداء میدان شهید قاسمی به مقصد پارک ملل، توزیع رایگان 5 هزار جلد کتاب با عناوین دفاع مقدس در سواحل مراکز پر تردد استان، برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی با رویکرد دفاع مقدس و شهدای غواص، نمایش و نقد فیلم های شاخص دفاع مقدس در سینما دیجیتال حوزه هنری نیز از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری همایش و نمایشگاه نقش زن در دفاع مقدس به عنوان یکی از شاخص ترین فعالیت های این هفته یاد کرد و افزود: ما در این هفته علاوه بر این برنامه های شاخص، برنامه های متعدد فرهنگی، هنری و دینی دیگری نیز اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار