مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خبر داد

17 هزار خادم حرم رضوی نایب‌الزیاره 17 هزار شهید خراسان رضوی می‌شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: با توافق صورت گرفته بین بنیاد شهید استان و آستان مقدس رضوی 17 هزار خادم حرم مطهر امام رضا (ع) نایب‌الزیاره 17 هزار شهید خراسان رضوی می‌شوند.
کد خبر: ۵۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ - 14September 2015

17 هزار خادم حرم رضوی نایب‌الزیاره 17 هزار شهید خراسان رضوی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، عابدین عابدیمقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، در ارتباط با طرح عظیم معنوی زیارت شهدا عنوان کرد: با توافق صورت گرفته بین بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و آستان قدس رضوی مقررشده است تا همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس 17 هزار خادم حرم امام رضا (ع) نایبالزیاره 17 هزار شهید این استان شوند.

عابدیمقدم تصریح کرد: این طرح عظیم معنوی با استقبال خوبی از سوی معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی روبرو شده است و در حال حاضر بررسیهای اولیه اجرایی شدن این طرح در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح بخشی از اطلاعات اولیه شهدا ازجمله سالروز تولد، شهادت، محل خاکسپاری و مواردی دیگر توسط بنیاد به آستان قدس رضوی داده میشود، افزود: در این طرح هر یک از خادمان حرم رضوی در طول سال بهویژه در ایام خاص تولد و شهادت شهدا و مناسبتهای ملی و مذهبی به نیابت از یک شهید افتخارآفرین خراسان رضوی به زیارت امام رضا (ع) میپردازد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این طرح بهصورت دائمی در نظر گرفتهشده است و امیدواریم در آیندهای نهچندان دور شاهد ملی شدن این طرح عظیم معنوی و فراگیری آن به شهدای والامقام سراسر کشور باشیم.

عابدیمقدم اظهار داشت: این طرح به برقراری ارتباطی عاطفی و معنوی میان خدام حرم رضوی و خانواده شهدا منجر میشود که بسیار ارزشمند است و رضایت جامعه ایثارگری را به همراه خواهد داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار