توسط یک پدر شهید در بردسکن انجام شد

اهدای 26 میلیون ریال به مدرسه شاهد شهید حیرانی

پدر یکی از شهدای بردسکن، 26 میلیون ریال برای هوشمند سازی یک مدرسه شاهد در این شهرستان اهدا کرد.
کد خبر: ۵۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ - 14September 2015

اهدای 26 میلیون ریال به مدرسه شاهد شهید حیرانی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، در آستانه سال جدید تحصیلی و در راستای هوشمند سازی مدارس شاهد، حاج محمدحسین حیرانی پدر شهید غلامعباس حیرانی در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه مبلغ 26 میلیون ریال به مدرسه شاهد شهید حیرانی اهدا کرد.

این مدرسه شاهد در سال جدید با تعداد 160 دانشآموز در پایههای اول، دوم و سوم عمومی متوسطه دانشآموز میپذیرد و این پدر شهید با اهدای مبلغی برای هوشمند سازی این مدرسه در آموزش بهینه دانشآموزان بردسکنی سهیم شد.

لازم به ذکر است از سال گذشته هوشمند سازی کلاسهای این مدرسه آغازشده است و امسال باوجود مبلغی که توسط این پدر والامقام اهداشده است تمامی کلاسها  هوشمند سازی میشوند.

حاج محمدحسین حیرانی پیش از این نیز با اهدای دو ساعت آب در روستای مهلار از توابع بردسکن در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز سهیم شده بود و این بار نیز با وقفی دیگر در راستای خدمترسانی به دانشآموزان بار دیگر در این امر خیر شریک شدند.

گفتنی است؛ شهید بسیجی غلامعباس حیرانی در نوزدهم آبان ماه 1346 در بردسکن متولد شد و در 31 اردیبهشت 1365 در پاتک دشمن در منطقه مهران به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهر این شهید والامقام، در گلزار مرکزی شهدای شهرستان بردسکن آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار