سردار ساجدی نیا در جمع خبرنگاران خبر داد

پاتک شبانه پلیس به هنجارشکنی 127 شرور در پایتخت پایان داد

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 127 اراذل و اوباش پایتخت در عملیات شبانه پلیس خبر داد.
کد خبر: ۵۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ - 16September 2015

پاتک شبانه پلیس  به هنجارشکنی 127 شرور در پایتخت پایان داد

به گزاش سرویس اجتماعی دفاع پرس، سردار "حسین ساجدی نیا" فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز چهارشنبه با حضور در مقر پلیس امنیت پایتخت در جمع خبرنگاران، گفت: پنجمین مرحله از طرح مبارزه با اراذل و اوباش در هفته جاری طی یک هفته گذشته اجرا شد و بر اساس آن اوباشی که مستندات کافی در خصوص فعالیتشان وجود داشته و آسایش و امنیت مردم را مختل کرده بودند شناسایی شدند.

سردارساجدی نیا با بیان اینکه در این مرحله از عملیات که طی یک هفته گذشته اجرا شد 127 تن از اراذل و اوباش دستگیر شدند، گفت: از این افراد تعداد قابل توجهی سلاح سرد غیرمتعارف از جمله قمه، چاقو و  سلاح گرم کشف و ضبط شد.

وی در پاسخ به سوال که چند درصد از این افراد سابقه دار بوده و چقدرشان در پایتخت ساکن بودهاند، افزود: بیش از 90 درصد از این افراد سابقه دار بوده و پیش از این نیز بارها دستگیر شدهاند. همچنین اکثر این افراد نیز جوان بوده و عمدتا ساکن شهر تهران هستند.
 
وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا عاملان فیلمی که در آن اراذل و اوباش در یکی از محلات جنوبی پایتخت خودنمایی کردهاند دستگیر شده یا خیر گفت: عاملان این فیلم نیز در میان دستگیر شدگان هستند، متاسفانه انتشار این فیلم در فضای مجازی موجبات نگرانی شهروندان را نیز فراهم کره بود که ما بلافاصله این افراد را شناسایی کرده و در عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر کردیم.
 
رئیس پلیس پایتخت همچنین درباره اینکه چرا این افراد سابقه دارمجددا دست به ارتکاب جرم زدهاند خاطرنشان کرد: در این موضوع باید از قوه قضائیه سوال شود اما همکاری خوبی میان ما و قوه قضائیه وجود دارد.
 
وی اضافه کرد: برخی از این افراد علاوه بر اینکه اقدام به شرارت و تخریب اموال عمومی کرده بودند، دست به فروش مواد مخدر نیز میزدند که از سوی پلیس دستگیر شدند.
 
سردار ساجدی نیا با تاکید بر اینکه طرحهای پلیس در این خصوص ادامه خواهد داشت از مشارکت شهروندان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم شهروندان در نیمه دوم سال نیز با پلیس همکاری داشته باشند. همچنین از این اراذل و اوباش 100 کیلو از انواع مواد مخدر نیز کشف شد.
 
بر اساس مشاهدات خبرنگاران، در میان دستگیرشدگان افرادی حضور داشتند که خود را مأمور معرفی کرده و با استفاده از بی سیم و چراغ گردان دست به اقدامات مجرمانه زده بودند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار