‌برگزاری یادواره شهدای فوتبالیست استان یزد

مدیرفرهنگی هیئت فوتبال استان یزد با اشاره به اینکه ۳۰۰ شهید فوتبالیست در یزد شناسایی شدند، گفت: یادواره شهدای فوتبالیست استان یزد برگزار شود.
کد خبر: ۵۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ - 19September 2015

‌برگزاری یادواره شهدای فوتبالیست استان یزد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، کاظم سبحانزاده مدیرفرهنگی هیئت فوتبال استان یزد با اشاره به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس،بیان داشت: یکی از مهمترین برنامههایی که در این هفته باید انجام شود، بیان ارزشهای شهید و شهادت به نسل جوان است.

وی منش پهلوانی را ویژگی بارز شهدای ایران اسلامی دانست و گفت: جوانان این مرز بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس، برای دفاع از این خاک و ناموس خود، جانشان را در برابر حمله ناجوانمردانه رژیم بعثی فدا کردند.

مدیر فرهنگی هیئت فوتبال استان یزد یکی از مهمترین قشرهای حاضر در دوران هشت سال دفاع مقدس را ورزشکاران دانست و گفت: در هر رشته ورشی که بررسی کنیم، میبینیم که تعداد زیادی از شهدا را شامل میشده و یکی از این رشتهها فوتبال است.

سبحانزاده با بیان این مطلب که 300 فوتبالیست شهید در استان یزد شناسایی شدهاند، گفت: تاکنون در راستای بزرگداشت مقام این 300 شهید بزرگوار یادواره اختصاصی شهدای فوتبالیست یزدی برگزار نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برگزاری یادوارههای شهدا یکی از مهمترین لازمهها و ابزارهای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است، باید با همکاری دستگاههای مرتبط، یادواره شهدای فوتبالیست استان یزد برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار