برنامه‌های سپاه ثارالله کرمان در هفته دفاع مقدس تشریح شد

سردار محمد مطهری صبح امروز در نشست خبری به تشریح برنامه‌های سپاه ثارالله کرمان در هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: نمایش اقتدار و دستاوردهای دفاعی نظام به عنوان محوری‌ترین برنامه‌ هفته دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ - 19September 2015

برنامه‌های سپاه ثارالله کرمان در هفته دفاع مقدس تشریح شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان ،جانشین فرمانده سپاه ثارا... استان کرمان صبح امروز در نشست خبری به تشریح برنامههای سپاه ثارالله کرمان در هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت:از جمله اهداف دشمن متجاوز در حمله به ایران میتوان جلوگیری از سازندگی کشور در بدو انقلاب، جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی وجلوگیری از الگو شدن ایران نام برد.

  وی از نمایش رزمی فرهنگی با موضوع «جنایات جنگی صدام» در ایام هفته دفاع مقدس خبرداد وافزود: هر شب از ساعت 20 تا 21 در محل محل موزه دفاع مقدس کرمان به اجرا گذاشته میشود و عموم شهروندان میتوانند از آن دیدن کنند.

سردار مطهری اعلام کرد: برگزاری رژه نیروهای مسلح ساعت هشت صبح در 31 شهریورماه و نمایش اقتدار و دستاوردهای دفاعی نظام به عنوان محوریترین برنامه هفته دفاع مقدس است.

وی هدف دشمن از حمله به ایران را جلوگیری از سازندگی کشوردر بدو انقلاب عنوان کرد وافزود: پشیمان کردن ایران از حکومت اسلامی، جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی، نابودی سرمایههای ملی و انسانی این سرزمین و جلوگیری از الگو شدن ایران از دیگر اهداف دشمن می توان نام برد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: صدا و سیمای مرکز کرمان نیز در هفته دفاع مقدس از ساعت 19 تا 19 و 45 دقیقه ویژه برنامهای را با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس از موزه دفاع مقدس پخش میکند.

مطهری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهیدان، تجلیل از رزمندگان، جهادگران و پیشکسوتان دفاع مقدس، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا از دیگر برنامههای ویژه هفته دفاع مقدس است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار