اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن قرارگاه خاتم الانبیاء برگزار ‌شد

مراسم اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) روز چهارشنبه هشتم آبان‌ماه برگزار ‌شد.
کد خبر: ۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶ - 30October 2013

اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن قرارگاه خاتم الانبیاء برگزار ‌شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس،  در این مراسم که از ساعت 9:30 آغازشد، ستوانیکم مهدی روشندل، نفر اول رشته قرائت تحقیق این دوره از مسابقات به تلاوت آیاتی از کلامالله وحی  پرداخت و پس از آن سرود ملی کشورمان در سالن محل برگزاری این مراسم طنینانداز شد.

پخش نماهنگی از مراحل مختلف برگزاری سی و سومین دوره مسابقات قرآن قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) و سخنرانی حجتالاسلام والمسلمین محمد عدیده، معاون فرهنگی و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) در مورد مراحل برگزاری این مسابقات و ارائه گزارشی آماری از آن، بخشهای دیگری از مراسم اختتامیه  بود.

سخنرانی حجتالاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بخش دیگری از این مراسم بود و در ادامه آن نیز از برگزیدگان این دوره از مسابقات با اهدای لوح یادبود و جوایز نقدی تجلیل به عمل آمد.

یادآور میشود، سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) از روز دوشنبه، ششم آبانماه به مدت دو روز در بابلسر برگزار شد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار