در جلسه دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار مطرح شد

رفع مشکل درمان ایثارگران با دستور رئیس جمهور

حجت الاسلام شهیدی دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سیزدهمین جلسه دبیرخانه این شورا از رفع مشکل بیمه ایثارگران با دستور دکتر روحانی ریاست محترم جمهور خبر داد.
کد خبر: ۵۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ - 19September 2015

رفع مشکل درمان ایثارگران با دستور رئیس جمهور

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام شهیدی دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سیزدهمین جلسه دبیرخانه این شورا گفت: مشکل بیمه ایثارگران با دستور دکتر روحانی ریاست محترم جمهور حل شد.

وی افزود: در جلسه گذشته هیأت دولت بحث بیمه ایثارگران با توجه به کسری بودجه و مشکل پیش آمده در این خصوص توسط اینجانب مطرح گردید.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: پس از طرح موضوع، ریاست محترم جمهور با عنوان این مهم که همه ما مدیون ایثارگران و خون شهدا هستیم و ایثارگران به گردن همه ما حق دارند به دکتر طیب نیا وزیر محترم اقتصاد و دکتر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خطاب کردند که در مشکلات اقتصادی دولت، ایثارگران باید استثناء باشند.

حجت الاسلام شهیدی تصریح کرد: با تأکید و حمایت ویژه ریاست محترم جمهور این مشکل مهم حل و بیمه درمانی ایثارگران از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام میشود.

دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به جلسات مستمر ریاست جمهور با خانواده معزز شهدا و ایثارگران گفت: مقام معظم رهبری بارها از این دیدارها اظهار رضایت کردند و در انعکاس آن تأکید فرمودهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار