امام‌جمعه موقت تهران:

آیت‌الله خزعلی و فرزند شهیدش به معنای واقعی تسلیم رضای الهی بودند

امام‌جمعه موقت تهران گفت: مرحوم ابوالشهید آیت‌الله خزعلی و فرزند شهیدش به معنای واقعی تسلیم راضی الهی و راه پشتیبانی از ولایت بودند.
کد خبر: ۵۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ - 19September 2015

آیت‌الله خزعلی و فرزند شهیدش به معنای واقعی تسلیم رضای الهی بودند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجتالاسلاموالمسلمین کاظم صدیقی در مراسم بزرگداشت رحلت ابوالشهید آیتالله خزعلی که در مهدیه مشهد برگزار شد تصریح کرد: آیتالله خزعلی مجاهدی فقیه و عالمی وارسته بود که تکیهگاه واقعی و راستین انقلاب اسلامی به شمار میرفت و به خاطر دفاع از ارزشهای انقلاب سختیهای فراوانی را متحمل شد.

وی افزود: ایشان عشق و محبت خاصی به اهلبیت (ع) و حضرت علی (ع) داشت و این ارادت و محبت قلبی از وی یک عارف بزرگ ساخته بود.

حجتالاسلام صدیقی خاطرنشان کرد: آیتالله خزعلی به معنای واقعی عبد صالح خدا بود و در راه حقتعالی نیز هم خود و هم فرزند برومندش تسلیم رضای او شدند، او انسانی بود که خود را درراه خدا وقف کرد و فرزندش را نیز در راه دلدادگی به ولایت و اهلبیت (ع) تقدیم خدای متعال کرد.

وی ادامه داد: ولایت مداری و انقلابی بودن مخلص از خصوصیات مهم شخصیتی مرحوم آیتالله خزعلی بود که بذر محبت امیرالمؤمنین علی (ع) و امام حسین (ع) در وجود وی جوانهزده بود و همین موضوع از ابوالشهید آیتالله خزعلی یک شخصیت خدمتگزار عاشق ساخته بود.

گفتنی است در این مراسم که از سوی آیتالله علم الهدی امامجمعه مشهد برگزار شد، حجتالاسلاموالمسلمین شهیدی نماینده ولیفقیه و معاون رئیسجمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، آیتالله امامی کاشانی امامجمعه موقت تهران، مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی و قائممقام بنیاد بینالمللی غدیر، روحانیون، استاندار، شهردار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان رضوی و زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا (ع) و خانواده مرحوم آیتالله خزعلی حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار