مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان:

مراسم چهلم 20 شهید غواص در کرمان برگزار می شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان از برگزاری یادواره شهدای غواص و همچنین مراسم چهلم 20 شهید غواص و خط شکن خبر داد.
کد خبر: ۵۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ - 21September 2015

مراسم چهلم 20 شهید غواص در کرمان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، محمد مهدی ابوالحسنی در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس با اشاره به برگزاری یادواره  شهدای غواص و همچنین مراسم چهلم 20 شهید غواص و خط شکن 30 شهریور ماه در محل خانه شهر کرمان گفت: آمار تقریبی نشان میدهد که حدود 200 هزار نفر در شهر کرمان به استقبال از شهدای غواص آمدند، ظرفیتی که هیچ سازمان اجرایی و تبلیغی ندارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمان اظهار داشت :ظرفیت فرهنگ دفاع مقدس و شهادت جامعه را به سمت تعالی و عبور از بحران فرهنگی سوق میدهد و دلایل روشن آن را در تشییع پیکر 20 شهید غواص استان کرمان دیدیم.

ابوالحسنی بیان داشت: شهدای غواص در 21 شهرستان استان کرمان تشییع شدند و حدود 2 میلیون نفر از برکت حضور آنها بهره بردند و هفته دفاع مقدس به نوعی این ظرفیت را عرضه میکند.

در پایان این یادگار دوران دفاع مقدس از همه مردم شهید پرور استان کرمان دعوت کرد تا در این مراسم معنوی که فردا 30 شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشاءء در خانه شهر کرمان  برگزار می شودحضور بهم رسانند.

نظر شما
پربیننده ها