در آستانه هفته دفاع مقدس صورت گرفت

تجدید بیعت نیروهای مسلح و اعضای ستاد هفته دفاع مقدس مازندران با نماینده ولی فقیه

در استقبال از برنامه های هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح و اعضای ستاد هفته دفاع مقدس مازندران با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۵۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ - 21September 2015

تجدید بیعت نیروهای مسلح و اعضای ستاد هفته دفاع مقدس مازندران با نماینده ولی فقیه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، صبح امروز در استقبال از برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اعضای 13 گانه کمیته های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و جمعی از فرماندهان و سلحشوران نیروهای مسلح سپاه کربلای مازندران، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج، پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران، جهاد کشاورزی و هلال احمر استان مازندران با حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار و با مقام معظم رهبری ولی فقیه زمان و فرمانده کل قوا تجدید بیعت کردند.

در این دیدار آیت الله طبرسی  نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به عظمت دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس عاشورای حسینی را عینیت بخشید.

آیت الله طبرسی افزود: شهادت طلبی و حضور حماسی و وحدت اسلامی مردم و نیروهای مسلح و بسیج و رهبری حضرت امام(ره) حماسه های دفاع مقدس را رقم زد و به برکت این حماسه ها اقتدار نظام اسلام قوام یافت.

آیت الله طبرسی با اشاره به ماهیت الهی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: قداست شهداء وسعتی بی انتها دارد.

وی با تشریح  اقتدار رزمی نیروهای مسلح گفت: از آمادگی دفاعی نیروهای مسلح ایران اسلامی، نظام های سلطه متوحش و بر آشفته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر تقویت و توسعه اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و افزود: استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ فرهنگی اولویت ماست.

همچنین در این دیدار سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران ضمن تجلیل از عاشورائیان دفاع مقدس، خاطرنشان ساخت: دفاع مقدس بیداری و مقاومت اسلامی را در جهان بنیان و قوام بخشید.

سردار بابایی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، گفت: دشمن باورهای اعتقادی ما را هدف قرار داده است.

وی اضافه کرد: آن گونه که مقام معظم رهبری فرمودند مقصد ما حیات طیبه است و عزت ملی و تعالی اجتماعی و معنویت گرایی از ویژگی برجسته حیات طیبه است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به قداست و نقش تعیین کننده سپاه اظهارداشت: سپاه با بصیرت و دشمن شناسی مسائل منطقه را رصد می کند.

در ادامه ی این دیدار ناخدا باران چشمه نماینده دانشگاه علوم دریایی نوشهر گفت: علم دریا در بعد نظامی رشد کرده است و نیروی دریایی ارتش امروز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رشد قابل قبولی داشته است.

 

بر اساس این گزارش در این دیدار سردار جعفری نسب فرمانده نیروی انتظامی و نیز از نمایندگان جهاد کشاورزی و ارتش استان پیرامون حماسه های دفاع مقدس سخن گفت و بر بصیرت امت بپا خاسته، حمایت از مقاوت اسلامی و مقابله با جنگ نرم تأکید کرد.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در جهان به یک آبرو و عزتی دست یافته است ، گفت: امروزه تمامی مردم جهان به انقلاب چشم دوخته اند و انقلاب خود را به دنیا ثابت کرد و با قدرت نرم انقلاب اسلامی تمام دنیا تحت تأثیر قرار گرفته و باعث شده کشورهای اطراف اسران قدر یکپارچگی ایران را بدانند.

سردار جعفری نسب با اشاره به اینکه جوانان جامعه بسیار بصیرتر از جوانان قبل از انقلاب اسلامی هستند، افزود: امروز جوانان ما حتی در خانه های خود امنیت ندارند و باید فکر جوانان ایرانی را بیشتر به سمت و سوی ولایت و رهبری ببریم تا عزت و آبروی ایران در سطح جهانی حفظ گردد.

همچنین نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی از شهدای دفاع مقدس سخن گفت و افزود: بیشترین شهدای دفاع مقدس از قشر بسیجی و مردمی بوده اند.

وی خاطرنشان ساخت: ملت ایران همواره عاشق ولایت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و با آمادگی کامل از کشور و و جان و ناموس این مردم دفاع می کنند.

سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح این استان، اظهار داشت:4500 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در سطح این استان به مرحله اجرا در می آید.

وی که در جمع اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان مازندران سخن می گفت به برگزاری مراسم اربعین شهدای غواص و خط شکن در شب 27 شهریور در حسینیه عاشقان کربلای ساری اشاره کرد و افزود: در ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان شاهد برگزاری مراسم رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در شهرهای ساری، بابلسر، بهشهر، سوادکوه، قائمشهر، محمودآباد، چالوس و بابل، بازدید از روند شکل گیری باغ موزه دفاع مقدس با حضور استاندار و مسئولین دستگاه های اجرایی و پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری  همایش ما می توانیم با همدلی و همزبانی پیشکسوتان دفاع مقدس استان مازندران، تجلیل از سربازان وظیفه در استان توسط یگان های نیروهای مسلح، اجرای برنامه ویژه بازگشایی مدارس سراسر استان، دانشگاه و حوزه های علمیه و به صدا درآوردن زنگ مقاومت و پیروزی، برگزاری جشنواره عکس ماندگار  دفاع مقدس و برگزاری دعای عرفه استانی در باغ موزه دفاع مقدس،غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان همزمان با پیام مقام معظم رهبری، دیدار با خانواده های معظم شهدا، دیدار با جانبازان، سخنرانی قبل از خطبه توسط فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، اجرای ورزش همگانی استانی و توجه به سلامت جسم و روان، برگزاری همایش تجلیل از نقش زنان در تربیت فرزندان توسط کمیته اموربانوان، برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری توسط پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان خواهیم بود.

سردار ملکی با اشاره به تشییع و تدفین دو شهید گمنام در ایام دفاع مقدس، گفت: دو شهید گمنام سال های دفاع مقدس روز 5 مهر در ساری تشییع خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار