معاونت روابط بین‎الملل سازمان بسیج با همکاری بسیج دانش‎آموزی برگزار می‎کند؛

مسابقه "نامه یک دانش آموز ایرانی به وندی شرمن دیپلمات آمریکایی"

معاونت روابط بین‎الملل سازمان بسیج با همکاری بسیج دانش‎آموزی مسابقه "نامه یک دانش آموز ایرانی به وندی شرمن دیپلمات آمریکایی" را با موضوع "یاد آوری فریب و جنایات امریکا و پاکی و شکوه ایرانیان به خانم وندی شرمن" برگزار می کند.
کد خبر: ۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳ - 30October 2013

مسابقه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، معاونت روابط بینالملل سازمان بسیج با همکاری بسیج دانشآموزی، مسابقه "نامه یک دانش آموز ایرانی به وندی شرمن دیپلمات آمریکایی» را با موضوع "یاد آوری فریب و جنایات امریکا و پاکی و شکوه ایرانیان به خانم وندی شرمن" برگزار می کند.

علاقه مندان می توانند آثار خود را از دو طریق ایمیل  intelbasij@mihanmail.ir و همچنین آدرس پستی تهران، خیابان شهید مطهری، بعد از چهارراه مفتح، پلاک 177 طبقه 7 مدیریت اطلاع رسانی تا تاریخ 20 آبان ارسال کنند.

لازم به ذکر است؛ آثار برگزیده در قالب یک کتاب با نام و مشخصات نویسنده نامه، به زبان فارسی و همچنین به زبان های بین المللی دیگر منتشر خواهد شد.

در بخشی از اطلاعیه این مسابقه آمده است:

به نام خدای مهربان
چند وقت پیش خانم«وندی شرمن» معاون سیاسی وزارت خارجه آمریکا که از قضا نمایندگی این کشور را در مذاکرات هستهای با ایران برعهده گرفته، رسما گفته بود:
فریب و نیرنگ قسمتی از DNA ایرانیان است!!!
خوب این یعنی چی؟!!! اصلا خانم به ظاهر محترم و در اصل غیرمحترم! شما چی کاره هستید که در مورد ما همچین اظهار نظری می کنی؟
اصلا قبل از این که هر حرفی بخوای بزنی، یک نگاهی به پرونده سیاه سیاستمداران کشورت بکن که تمام وجودشون رو فریب گرفته بعد در مورد ما نظر بده
حالا من، یک دانش آموز ایرانی و یک نوجوانی که می خوام آینده کشورم را روشن تر از حالا بسازم، تصمیم گرفتم یک نامه یک صفحه ای به این خانم بنویسم و بهش یادآوری کنم که فریب و نیرنگ توی وجود آمریکاست که تو کشور ما به شیطان بزرگ معروفه و شکوه عظمت و پاکی از ویژگیهای اصلی مردم سرزمین کهن منه:
پس با نام خدا شروع می کنم و می نویسم: خانم "وندی شرمن..."
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار