بیانیه بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس یکی از برجسته ترین حماسه های ملت ایران در صیانت از ارزش هاست

روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران استان مازندران به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ - 21September 2015

هفته دفاع مقدس یکی از برجسته ترین حماسه های ملت ایران در صیانت از ارزش هاست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه ای بشرح ذیل صادر نموده است:

در ابتدای این بیانیه آمده است: 31شهریور یادآور حماسه و ایثار جوانانی است که مشق سرخ عشق را بالای خاکریزها نوشتند و ایران اسلامی را تا ابد وام دار پرواز از خاکریز تا خدای خویش نمودند و با تأسی از سالار شهیدان، مبارزه در راه حق را فرهنگ ارزشی ملت نموده و ایثار و از خود گذشتگی را در رگ های ملت ما تزریق کردند.

این بیانیه می افزاید: هفته دفاع مقدس آئینه تمام نمای بزرگ مردان زمان و یکی از برجسته ترین حماسه های ملت ایران در صیانت و پایداری از ارزش های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است، حماسه عظیمی که با ایثار ، فداکاری و سلحشوری فرزندان برومند امام عاشقان خمینی کبیر(ره)، افسانه شکست ناپذیری قدرت های جهانی بویژه آمریکا جنایتکار را باطل کرد.

در بخش دیگر این بیانیه تأکید شد: هفته دفاع مقدس مجالی است برای بازشناخت ظرفیت ها و ذخائر معنوی و فرهنگی شهدا، جانبازان و آزادگان و بازگویی رشادت و جانفشانی دلیر مردانی که عاشقانه دل به آرمان های والا و انقلابی امام عظیم الشان دادند.

در ادامه بیانیه بیان شد: بی شک در این ایام خاک های متبرک سرزمین های آسمانی همچون شلمچه ، فکه،طلائیه و...بر مشام ملت ما دلنوازی می کند.

روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این بیانیه اضافه کرد: این ایام فرصت مناسبی است تا به پاس قدر شناسی از مجاهدت و جانفشانی شهیدان ، جانبازان و آزادگان سرافراز و خانواده های گرانقدرشان تجلیل بعمل آورده و یادشان را گرامی بدارند.

در پایان این بیانیه آمده است: ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تکریم و تجلیل از فداکاری و مجاهدت شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمانهای والای آنان،بار دیگر تحت زعامت مقام عظمای ولایت مد ظله العالی با گذر از گردنه های سخت ازدستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری نموده و راه پیشرفت، توسعه و سازندگی را طی خواهیم کرد.

  انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار