فرمانده انتظامی استان گیلان

فرهنگ سازی پیش نیاز ارتقاء امنیت اجتماعی است

فرمانده انتظامی استان گیلان در نشست تعاملی با مدیر کل صدا و سیمای استان گیلان گفت: فرهنگ سازی پیش نیاز ارتقاء امنیت اجتماعی است.
کد خبر: ۵۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ - 21September 2015

فرهنگ سازی پیش نیاز ارتقاء امنیت اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در نشست تعاملی با مدیر کل صدا و سیمای استان گیلان، راههای ارتقاء تعامل و همکاری را بررسی کردند.

سردار"محمدرضا میرحیدری" فرمانده انتظامی استان گیلان در این نشست با بیان اینکه صدا و سیما و پلیس در پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ماموریت های مشترکی در خدمت به مردم دارند، گفت: پلیس و صدا و سیما موظفند برای ایجاد انگیزه و حفظ نظام و مصالح مردم تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه کار پلیس و صدا و سیما با بقیه سازمان ها تفاوت دارد، افزود: نقش صدا و سیما در پیشگیری از تبلیغات سوء دشمنان با توسل به ابزارها نوین و فرهنگ سازی امروز خطیر تر از گذشته است.

سردار میرحیدری با اعلام اینکه فرهنگ سازی پیش نیاز ارتقاء امنیت اجتماعی است، بیان داشت: فرهنگ سازی و آشنا کردن مردم با عواقب برخی از ناهنجاری ها توسط صدا و سیما موجب شده تا پلیس ماموریت های گسترده خود را موفق تر  انجام دهد.

وی از تعامل و همکاری و مشارکت صدا و سیما با پلیس در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی تقدیر و تشکر کرده، اظهار داشت: تعامل و همکاری خوب صدا و سیما در سالهای اخیر به خصوص در ارتقاء فرهنگ رانندگی مردم تاثیر بسزایی داشته که این امر موجب کاهش چشمگیر تصادفات وکشته های جاده ای شده است.

 رئیس پلیس گیلان در پایان خواستار تعامل بیشتر صدا و سیما با پلیس شده و ابراز امیدواری نمود که با تعامل و همکاری بیش از پیش صدا و سیما، پلیس در اجرای ماموریت خطیر خدمت به مردم موفق تر عمل نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها