فرمانده سپاه کربلا مازندران اظهار کرد

خبرگزاری ها باید منشأ گسترش عدالت خبری باشند

فرمانده سپاه کربلا مازندران ضمن اشاره به فعالیت خبرگزاریها به‌عنوان یک رسانه ارزشی و انقلابی در سطح منطقه و فرامنطقه گفت: خبرگزاری های ارزشی امروز در کنار دیگر خبرگزاری‌ها توانسته اند جبهه بزرگ خبری را ایجاد کند، و باید منشاء گسترش عدالت خبری باشد.
کد خبر: ۵۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ - 21September 2015

خبرگزاری ها باید منشأ گسترش عدالت خبری باشند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه از 120 سال گذشته شبکههای خبری همواره در اختیار صهیونیسم جهانی بود، گفت: اندیشمندان دولت یهود بر این باور بودند باید آنچنان تسلط خبری در جهان داشته باشیم که مردم آنچه را که ما می خواهیم، بشنوند و باور کنند.

وی افزود: شبکههای خارجی بهدنبال ایجاد جهل، فساد و نوکری استکبار در سراسر جهان هستند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: امروز استکبار و صهیونیسم با هم هماهنگ شده و اسلام ستیزی و ایران هراسی را در جهان دنبال میکنند، اما در عینحال تمام فعالیتهای رسانهای استکبار شاهدیم که جمهوری اسلامی ایران نیز با ایجاد شبکههای مختلف، مطبوعات و خبرگزاریهای ایرانی و اسلامی توانسته نقشههای شوم صهیونیستها را نقش برآب کند.

سرداربابایی ضمن اشاره به فعالیت خبرگزاریها بهعنوان یک رسانه ارزشی و انقلابی در سطح منطقه و فرامنطقه گفت: خبرگزاری های ارزشی امروز در کنار دیگر خبرگزاریها توانسته جبهه بزرگ خبری را ایجاد کند، و باید منشاء گسترش عدالت خبری باشد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: اکنون اسرائیل با همدست شدن با آلسعود نقشه آمریکایی اسرائیلی خود را در یمن اجرا میکند و بدون هیچ هراسی مردان، زنان و کودکان مسلمان یمن را قتل عام میکند.

وی خاطرنشان کرد: در این میان حضور خبرنگاران در عرصهها و فعالیت خبرگزاریها میتوانند با انعکاس زیبا و ایثارگرانه خود راه نجات را برای مظلومان هموار کنند.

سردار بابایی اضافه کرد: وظیفه انسانی ماست که مظلومان بحرین را یاری کنیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: دشمن همواره تلاش کرد مردم ما را از ولایت فقیه و از اسلام ناب محمدی دور کند اما جمهوری اسلامی ایران با مدیریت و رهبری مقام معظم رهبری و یکپارچگی مردم با بصیرت و حضور رسانههای اسلامی، توانستند توطئههای شوم دشمنان قسم خورده انقلاب را خنثی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار