در روزهای 9 و 10 آبان؛

رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته در شهرستان‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹ - 30October 2013

رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "ابراهیم عسکر کریمیان" فرمانده سپاه عاشورا در نشست هماهنگی رزمایش گردانهای بیتالمقدس و کوثر، هدف از این رزمایش را ارزیابی و تقویت آمادگی نظامی برای مواقع بحرانی عنوان کرد.

وی با تاکید بر صیانت از آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی هشدار داد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در صورت تعدی به خاک کشور، با جواب دندانشکن روبرو میشوند.

سردار کریمیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی رنگ دینی و فرهنگی دارد، گفت: دین محصور در مرزهای جفرافیایی نیست و انقلاب اسلامی با الهام از اسلام ناب محمدی(ص) تشکیل شده است.

فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی افزود: با توجه به جهانی بودن انقلاب، جهانی میاندیشیم و باید توان مبارزه، مقاومت در همه حوزههای نظامی، سیاسی، اقتصادی، فناوری و دیگر عرصهها را در رکاب امام زمان(عج) داشته باشیم.

این فرمانده بسیجی در ادامه، «بسیج، ولایت و استقامت» را شعار این رزمایش عنوان کرد و گفت: رزمایش گردانهای واکنش سریع «بیت المقدس و کوثر» با شرکت 55 گردان، متشکل از خواهران و برادران و با رمز«لبیک یا رسول الله (ص)» در استان برگزار میشود.

لازم به ذکر است؛این رزمایش در روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته، به صورت همزمان در همه نواحی و شهرستانهای استان برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار