سردار دکتر احمدی مقدم:

دشمن راضی نیست جمهوری اسلامی ایران، منطقه ای امن باشد

فرمانده انتظامی کشور در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامی غرب استان تهران با دزدانه خواندن اقدامات دشمن در نقطه صفر مرزی گفت: دشمن راضی نیست جمهوری اسلامی ایران منطقه ای امن باشد.
کد خبر: ۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳ - 30October 2013

دشمن راضی نیست جمهوری اسلامی ایران، منطقه ای امن باشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار دکتر "اسماعیل احمدی مقدم " فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران" صبح امروز با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامی غرب استان تهران با دزدانه خواندن اقدامات دشمن در نقطه صفر مرزی، اظهار داشت: دشمن راضی نیست جمهوری اسلامی ایران منطقه ای امن باشد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمن حتی نسبت به هم پیمانان خود نیز شرمی ندارد و مشروعیت شان تابع منافع آنهاست و معتقدند رضایت مردم برایشان اهمیتی ندارد و فقط به منافع خودشان فکر می کنند.
 
سردار دکتر اسماعیل احمدی مقدم تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی هیچ وابستگی تجهیزاتی به دشمن ندارد و حتی برخی کشور های خارجی به آموزش ما نیاز دارند، وضعیت کشور ما با آنچه که دشمن خیال می کند قیاس مع الفارق است.
 
فرمانده ناجا بیان داشت: ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و در سایه رهبری الهی است که به این همه افتخار نائل می شویم و بایستی بخاطر تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدای ناجا توسط مردم، سجده شکر برآریم.
 
سردار احمدی مقدم گفت: آنچه مهم است دفاع از ارزشهاست و مهمترین وظیفه ما دفاع از حریم مردم و امر به معروف و نهی از منکر است و ما وظیفه خودمان را در چارچوب قانون انجام می دهیم.
 
وی رویکرد دولت یازدهم را در امورات انتظامی مثبت دانست و گفت: امیدواریم با این رویکرد دولت، انسداد مرزها سرعت بیشتری پیدا کند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار