در تبریز برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالروز شهادت آیت‌الله قاضی طباطبایی

به مناسبت بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهادت اولین شهید محراب، حضرت آیت‌الله قاضی طباطبایی(رض) مراسمی از طرف نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، آیت‌الله مجتهد شبستری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵ - 30October 2013

مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالروز شهادت آیت‌الله قاضی طباطبایی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از آذربایجان شرقی، شرکتکنندگان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و به ویژه شهدای گرانقدر محراب، یک بار دیگر با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی و منویات مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهد کرد.

شایان ذکر است، این مراسم صبح روز پنجشنبه 92.8.9 از ساعت 10 لغایت 12 در مسجد مقبره ی تبریز و در جوار مرقد مطهر آن شهید برگزار خواهد شد و آیتالله صدیقی امام جمعه موقت تهران سخنران این مراسم خواهد بود.

گفتنی است، شهید محراب آیتالله قاضی طباطبایی، سال 1293 شمسی در شهر تبریز پا به عرصه وجود نهاد.

ایشان پس از رشد و شکوفایی و طی مراحل علمی و کسب کمالات معنوی و روحانی به مرتبهای از دانش و معرفت و زهد و تقوا رسید که پس از سالها هنوز الگوی دانشپژوهان و ایمانمداران است.

آیتالله قاضی طباطبایی در دهم آبان ماه 1358 شمسی مصادف با عید سعید قربان پس از اقامه نماز توسط منافقان کور دل به شهادت رسید.

حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت شهادت آن شهید عظیم الشان پیامی صادر فرمودند که بخشی از آن عبارت است از: شهادت در راه خداوند، زندگی افتخارآمیز ابدی و چراغ هدایت برای ملتهاست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار