فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

امروز کشور بیش از گذشته به وحدت نیازمند است

سردار روح‌الله نوری در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمان گفت: ما وظیفه داریم تا این مرز و بوم را حفظ کنیم امروز کشور بیش از گذشته به وحدت نیازمند است و همه باید تلاشمان را در این راستا انجام داده و زمان را از دست ندهیم.
کد خبر: ۵۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ - 22September 2015

امروز کشور بیش از گذشته به وحدت نیازمند است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، سردار "روح الله نوری" فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، صبح امروز 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمان گفت: اگر دوران دفاع مقدس و سلحشوری های این مردم نبود، این جنگ سیاسی امنیتی بسیار حساس، می توانست بزرگترین حادثه تاریخی را در این منطقه بوجود آورد.

نوری تصریح کرد: امریکاییها به فکر جابهجایی قدرت بودند با وجود جمهوری اسلامی منافع آمریکایی ها در منطقه به خطر افتاد و وجود جمهوری اسلامی تهدیدی برای هم پیمانان کاخ نشین عرب و صهیونیست غاصب بود به همین منظور در فکر حمله به جمهوری اسلامی افتادند.

وی ادامه داد: صدام ،روحانیت عراق و علمای کشورش را به شهادت رساند و یا تبعید کرد. همچنین هزاران ایرانی را از عراق اخراج کرد تا بتواند راحت تر جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهد و از سویی دیگر آمریکا دست به حمایت از صدام و نیروهای ضد انقلابی پرداخت و در خوزستان و کردستان دست به جنایت های بیشماری زد.

نوری افزود: 200 هزار جوان رشید سرافراز، صدها هزار جانباز و آزاده دادیم و دیری نپایید که به تبعیت از دین و ولیفقیه توسط رزمندگان عزیز و غیور ،دشمن به عقب رانده شد و پیروزی ما با تمام مظلومیت رقم خورد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: بیش از 30 سال از آن روزها می گذرد اما همچنان توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ادامه دارد ضمن آنکه بیداری اسلامی، حرکت های مردمی امروز گریبان گیر آمریکایی ها شده است.

وی تاکید کرد: ما وظیفه داریم که دست به دست یکدیگر دهیم تا این مرز و بوم را حفظ کنیم امروز کشور بیش از گذشته به وحدت نیازمند است و همه باید تلاشمان  در این راستا انجام داده و زمان را از دست ندهیم و تا پای جان از این انقلاب نگهداری کنیم.

نظر شما
پربیننده ها