8 شهریور ماه؛

مزار شهیدان رجایی و باهنر غبارروبی می‌شود

همزمان با فرا رسیدن سالگرد شهدای مظلوم ترور و نفاق، شهیدان رجایی و باهنر مزارشان غبارروبی و عطرافشانی می‌شود.
کد خبر: ۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶ - 27August 2013

مزار شهیدان رجایی و باهنر غبارروبی می‌شود

ارسال به دوستان
حجتالاسلام تویسرکانی:
بسیج با همه وجود از رئیس جمهور منتخب حمایت میکند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: طبق فرموده امام خامنهای، بسیج و بسیجیان با همه وجود از رئیس جمهور منتخاب حمایت میکند و امیدواریم منتخب ملت نیز در مسیر پیشرفت و عدالت حرکت کند.

خبرگزاری فارس: بسیج با همه وجود از رئیس جمهور منتخب حمایت می‌کند
 

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، حجتالاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیام امام خامنهای به مناسبت حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، گفت: احساسات جامعه پس از انتخابات در دو حوزه شادمانی و ناشادمانی است. شادمانی هواداران در تهران و برخی شهرهای بزرگ وجود داشت که با مدیریت هوشمندانه ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب بدون هیچگونه رفتار سازماندهی شده فقط شادمانی مثبت برای پیروزی در انتخابات بود.

تویسرکانی خواست دشمن را در حوزه شادمانی پس از انتخابات پیگیری مباحث ساختارشکنانه و ضدنظام عنوان کرد و اظهار داشت: در حوزه احساسات مربوط به ناشادمانی نباید در زمین دشمن بازی کرد و ناشادمانی از انتخاب فردی در انتخابات نباید به موضوعاتی همچون حق و باطل و جبهه کفر و جبهه اسلام تعبیر شود چون انتخابات اینگونه نبوده است و این انتخابات در داخل نظام اسلامی انجام شده و در واقع شهر سقوط نکرده بلکه شهردار عوض شده است.

وی با اشاره به تبادل برخی پیامهای کوتاه در جامعه پیرامون نتیجه انتخابات تصریح کرد: طبق پیام امام خامنهای پیروز حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذناپذیر و چهره پرنشاط و مصمم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.

تویسرکانی ضمن برشمردن اوصاف رئیس جمهور منتخب خاطرنشان کرد: پس از اعلام نتایج انتخابات پیامهای تخریبی با استفاده از آیات و روایات و برخی سخنان امام خمینی(ره) و شهدا توسط یک خط انحرافی منتشر شد که خواست آمریکا مبنی بر حاکمیت دوگانه در کشور و جدایی مردم از نظام اسلامی را ترویج میکرد که بسیار اشتباه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مقام معظم رهبری این انتخابات را باطلالسحر بافتهها و گزافههای دشمنان و حسودان و طمعورزان میدانند، بیان کرد: طبق فرموده امام خامنهای، بسیج و بسیجیان با همه وجود از رئیس جمهور منتخب حمایت میکنند و امیدواریم منتخب ملت نیز در مسیر پیشرفت و عدالت حرکت کند و وقتی کار خود را آغاز کرد، بسیج پیشنهادات و نقد عملکرد او را ارائه میکند همانطور که درباره رئیس جمهور فعلی عمل شد.

وی با تاکید بر انطباق نگاه بسیجیان با نگاه ولایت ادامه داد: برخی در انتخابات، خط سیاسی خود را از غیر رهبری گرفتند که با اعلام نتیجه انتخابات و عدم موفقیت نامزد مورد حمایتشان سرخورده شدهاند در حالیکه این انتخابات به برکت امدادهای غیبی و دعای پاک امام خامنهای در بهترین حالت برگزار شد.

تویسرکانی لزوم بررسی علل ناکامی دیگر نامزدها در انتخابات را یادآور شد و تاکید کرد: این رای نیاوردن نباید به حساب اصل انقلاب گذاشته شود چون یک نفر معادل خون شهدا و ارزشهای انقلاب نیست و دلایل آن هیچ ربطی به ولایت و نظام ندارد.

وی در پایان سخنان خود به موفقیت بسیج در انجام تکلیف و ماموریت محوله در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: این انتخابات در سلامت کامل و امنیت کافی، با حضور حداکثری که تلاش هشت ساله دشمنان را خنثی کرد و بدون سوءاستفاده جریانها و احزاب و نامزدها از بسیج و بسیجیان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار