جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام محرم حوزه امام رضا(ع) ناحیه غدیر تبریز برگزار شد

فرمانده حوزه حضرت امام رضا(ع) گفت: با گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال از قیام حضرت امام حسین(ع) هر سال مراسم سوگواری سیدالشهدا(ع) پرشورت از پیش برگزار می شود که نشان از ماندگاری این قیام دارد.
کد خبر: ۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶ - 02November 2013

جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام محرم حوزه امام رضا(ع) ناحیه غدیر تبریز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از آذربایجان شرقی، "بهمن عاشقی" در جلسه هماهنگی برنامههای ایام محرم حوزه امام رضا(ع) ناحیه غدیر تبریز گفت: با گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال از قیام حضرت امام حسین(ع) هر سال مراسم سوگواری سیدالشهدا(ع) پرشورت از پیش برگزار می شود که نشان از ماندگاری این قیام دارد.

فرمانده حوزه حضرت امام رضا(ع) رمز ماندگاری این قیام را در اخلاص آن دانست و افزود: این نکته مهم است که چند روز مانده به این ایام، مردم و به خصوص جوانان با شور و علاقه نسبت به برگزاری مراسم عزاداری حضرت امام حسین(ع) وارد میدان شده و برای بهتر برگزار شدن آن از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام با تمسک به این ارزشها توانستند در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح مقابله کنند و با الهام از این قیام و استقبال از شهادت در راه خداوند بتوانند به دنیا ثابت کنند که قیام حضرت سید الشهدا در تمام اعصار زنده و پابرجا است.

در این جلسه هر یک از مداحان و متولیان هیئتهای حسینی در خصوص چگونگی برگزاری بهتر مراسم ایام محرم به تبادل نظر و گفتگو پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار