تجلیل از پیشکوستان ارتش در تبریز برگزار شد

مراسم تجلیل از رشادتها و ایثارگریهای پیشکسوتان و بازنشستگان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در شمالغرب کشور در تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳ - 31October 2013

تجلیل از پیشکوستان ارتش در تبریز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از آذربایجان شرقی، مراسم تجلیل از رشادتها و ایثارگری های پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و بازنشستگان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در شمالغرب کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس توسط قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه و تیپ 121 تکاور نزاجا در مهمانسرای 29 فروردین ارتش برگزار گردید.
 
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم اظهار داشت: رشادتها و دلاوری های رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس باید به نحو مطلوب و مناسب به نسل بعدی منتقل گردد.
 
وی ادامه داد: حرکت در جهت معرفی و تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان دفاع مقدس ، حرکت در مسیر ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت در بین مردم خاصه جوانان عزیز می باشد.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج فداکار در راه اعتلای ایران و حفظ و حراست از مرزهای کشور همیشه آماده است.
 
نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه صحبتهای خود، از سردار استوارآذر مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی درخواست نمود که خاطرات و رشادتهای پیشکسوتان و بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی در استان به نحو مناسبی جمع آوری، ثبت و ضبط و انتشار گردد و سپس افزود: افزایش عزت نفس، خودباوری، خوداتکایی و اعتماد به نفس از برکات دوران دفاع مقدس است.
نظر شما
پربیننده ها