رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا:

تمرکز هدف‌گذاری‌های پلیس حول محور آسیب‌های اجتماعی است

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: ناجا تنها دستگاهی است که آمادگی کامل را در راستای جمع آوری معتادان خیابانی دارد و اقدامات و هدف‌گذاری‌های پلیس حول محور آسیب‌های اجتماعی متمرکز است.
کد خبر: ۵۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ - 26September 2015

تمرکز هدف‌گذاری‌های پلیس حول محور  آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش سرویس اجتماعی دفاع پرس به نقل از سایت پلیس، سردار "علی مویدی" رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در حاشیه آیین نکوداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید در جمع خبرنگاران در مورد توزیع ومصرف نوعی مواد مخدر جدید به نام کروکودیل گفت: تنها مرجعی که باید در مورد شناسایی و معرفی مواد مخدر فعالیت کند پلیس است.

وی ادامه داد: پلیس با روش های علمی، ورود و شیوع هر گونه موادمخدر را اعلام می کند، مصرف کروکودیل را تکذیب می کنم همه موادی که در گذشته بوده و شناسایی شده، وجود دارد اما مواد جدیدی کشف نشده است.

رییس پلیس مواد مخدر ناجا همچنین درمورد جمع آوری معتادان متجاهر و خیابانی در تهران و کلانشهرها گفت: پلیس در راستای تدابیر فرماندهی ناجا اقدامات لازم در جهت شناسایی و جمع آوری معتادان خیابانی به عمل آورده است. نیروی انتظامی آمادگی دارد در سطح کشور به عنوان یک کارگروه ویژه نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان اقدام کند، در همین خصوص تدابیر لازم اتخاذ شده و دستورالعمل ها را نیز ابلاغ کرده ایم.

مویدی با بیان اینکه جمع آوری معتادان اقدامی بین بخشی است و مستلزم پای کارآمدن بخش های دیگر است، افزود: نیروی انتظامی تنها دستگاهی است که آمادگی کامل را در راستای جمع آوری معتادان خیابانی دارد و اقدامات و هدفگذاریهای پلیس حول محور آسیبهای اجتماعی متمرکز است.

وی ادامه داد: با فراهم شدن شرایط و همکاری دیگر نهادهای مسوول، آمادگی صد درصدی برای رفع این معضل داریم. با مبلغی معادل کمتر از 200 میلیارد تومان این معضل اجتماعی قابل حل است و امیدواریم با تعامل همه سازمان ها و دستگاه ها این آسیب اجتماعی از صحنه اجتماع حذف شود.

مراسم نکوداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، در هنرستان دخترانه فنی حرفه ای جواهری منطقه سه آموزش و پرورش برگزار شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار